Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پروین ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در اظهار نظری عجیب گفت:‌ ” ما به صداوسیما باختیم چرا که در این مدت خیلی تیم ژاپن را بزرگ کردند و این موضوع باعث شد تا بازیکنان تیم ملی با استرس بازی کنند. ” البته پروین این را نگفت که آیا انتظار داشته رسانه ها از جمله صدا و سیما ، برخلاف رویه معمول تمام رسانه های دنیا در آستانه رقابت مهمی همچون نیمه نهایی یک رویداد مهم در سطح جام ملت های آسیا در خصوص تیم رقیب چیزی نگویند ؟! آفتاب‌‌نیوز : علی پروین در خصوص باخت تیم ملی مقابل تیم ژاپن و حذف از جام ملت‌های آسیا گفت:

    ما امروز فقط به صداوسیما باختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن در این شرایط چطور می‌تواند خودش را کنترل کند وقتی از چهارشنبه هفته قبل تا امروز در همه شبکه‌های تلویزیونی در خصوص این بازی صحبت می‌شد.

 

علی پروین ادامه داد:

    مجری تلویزیون می‌گوید بازیکنان الان ما را می‌بینند و آنقدر این بازی را بزرگ کردند که بازیکنان امروز نصف توان‌شان را هم نداشتند. هر شبکه‌ای که می‌دیدیم کارشناسان و مجریان زیادی در خصوص تیم ملی صحبت می‌کردند، اما آیا زمان ما هم این همه بازی‌های تیم ملی پخش می‌شد؟ این بازی را آنقدر حساس کرده بودند که بازیکنان نصف توان‌شان را هم نگذاشتند. آن‌ها حتی نمی‌توانستند از استرس زیاد راه بروند. هر روز ارتباط تلویزیونی با دبی، تهران و همه جای دنیا برقرار می‌شد و صد‌ها کارشناس و گزارشگر در این باره حرف می‌زدند. من می‌دانم که بازیکنان تیم ملی در این مدت چقدر سختی کشیدند و با اخلاق کی‌روش کنار آمدند و می‌دانم که چه چیز‌هایی تحمل کردند.

 

علی پروین سرمربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه آیا تفاوت فوتبال ایران و ژاپن ۳ گل بوده یا نه، گفت:

    این ژاپن نصف ژاپن همیشگی هم نبود آن‌ها چندین بازیکن خودشان را نیاورده بوده بودند و ما اگر یک سوم خودمان هم بودیم این تیم را می‌بردیم، اما از بس این تیم را تلویزیون بزرگ کرده بود بازیکنان استرش داشتند.

 

علی پروین افزود:

    من هم مثل همه ایرانی‌ها از این نتیجه ناراحت هستم، چون نتوانستیم حسرت ۴۰ و چند ساله را از بین ببریم، اما به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می‌گویم و آن‌ها باید از الان خودشان را آماده جام ملت‌ها و جام جهانی بعدی کنند.

پی نوشت : پروین در حالی در اظهار نظری عجیب رسانه های بزرگ از جمله صدا و سیما را به دلیل پرداختن به تیم ژاپن مقصر شناخته است که این را نگفته که آیا انتظار داشته رسانه ها از جمله صدا و سیما ، برخلاف رویه معمول تمام رسانه های دنیا در آستانه رقابت مهمی همچون نیمه نهایی یک رویداد مهم در سطح جام ملت های آسیا در خصوص تیم رقیب چیزی نگویند ؟!

پارس فوتبال

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی پروین تیم ملی فوتبال صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک

تیم ملی کشتی فرنگی ایران هم بعداز آزادکاران کشورمان، قهرمان آسیا شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان حسن رنگرز با کسب دو طلا، دو نقره و یک برنز دیگر در پنج وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ به میزبانی بیشکک قرقیزستان، بر سکوی قهرمانی تیمی مسابقات ایستادند.

سعید اسماعیلی و محمد هادی ساروی دو طلا به نشان‌های زرین روز اول افزودند تا ایران با چهار طلا قهرمانی خود را مسجل کند.

 

اسماعیلی؛ پدیده تازه فرنگی ایران و رقیب جدی گرایی

فرنگی‌کار وزن ۶۷ کیلوگرم ایران، در مبارزه فینال این وزن موفق شد با نتیجه ۳ بر یک برابر «بیشکیف» نماینده کشور میزبان به پیروزی رسیده و نخستین مدال طلای تیم ملی کشتی فرنگی ایران در ۵ وزن دوم این رقابت‌ها را کسب کند.

سعید اسماعیلی پیش از این در دور نخست با نتیجه یازده بر صفر لی‌لی از چین را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان به روی تشک رفت و پس از پایان زمان مبارزه با امتیاز عالی هشت بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. اسماعیلی در نیمه نهایی نیز با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی فینال شد.

 

 

دیگر خبرها

  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • علی پروین: درویش باید به این بازیکنان بگوید خداحافظ | پرسپولیس جای آنها نیست!
  • مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم
  • درویش: برخی برای اوت و کرنر هم بیانیه می‌دهند! تمدید قرارداد بازیکنان؟‌ اولویت‌های دیگری داریم
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک