Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@23:41:35 GMT

سرقت از مسافران قطار با مواد بیهوش‌کننده

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۰۱۷۳

سرقت از مسافران قطار با مواد بیهوش‌کننده

به گزارش جهان نيوز، سرهنگ حشمت‌اله ملکی با اعلام خبر بازداشت سارق حرفه‌ای توسط پلیس راه‌آهن درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول گزارشی در حوزه پلیس راه آهن مشهد، مبنی بر بیهوشی یکی از مسافران خطوط ریلی و سرقت اموال وی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس راه‌آهن کشور ادامه داد: با همت و هماهنگی پلیس راه‌آهن مشهد، تهران، اراک و انجام اقدامات فنی، علمی و اطلاعاتی، متهم و سارق حرفه‌ای در محور ریلی اراک شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به وجود ۱۲ شاکی در این پرونده، گفت: این سارق به شیوه بیهوشی مالباختگان، تاکنون به بیش از ۲۰۰ میلیون تومان سرقت اعتراف کرده است.
ملکی تصریح کرد: براساس اظهارات بزه‌دیدگان و اعترافات متهم، سارق پس از ایجاد ارتباط و جلب اعتماد مالباخته به شیوه بیهوشی، کارتهای بانکی، وجوه نقد و اموال گرانبهای مالباختگان را سرقت می‌کرد. رئیس پلیس راه‌آهن کشور خاطرنشان کرد: به دستور مقام قضائی و بازپرس شعبه هشت اراک، تصویر این سارق حرفه‌ای رسانه‌ای می‌شود تا مسافرانی که در ایام گذشته به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند به حوزه قضائی محل سکونت خود مراجعت کرده و مراتب را گزارش و اعلام کنند.

وی از مسافران خطوط ریلی خواست حتماً از نمایش و در معرض دید قرار دادن وجوه نقد، اموال و اشیای گرانبهای خود خودداری کنند و در صورت نیازمندی به آشامیدنی یا خوراکی، تقاضای خود را صرفاً به مهماندار قطار اعلام کرده و از اعتماد به افراد ناشناس جداً پرهیز کنند.

منبع: تسنیم 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: یک سارق با عنوان مأمور دولتی در بهارستان با ۱۴ فقره سرقت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مأمورنما با معرفی خود به‌عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به‌وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

 فرمانده انتظامی بهارستان، تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

 عسکری‌نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مأمورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به 14 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران