Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-03-28@12:00:04 GMT

علی پروین: به صداوسیما باختیم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۰۲۲۰

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ ما به صداوسیما باختیم چرا که در این مدت خیلی تیم ژاپن را بزرگ کردند و این موضوع باعث شد تا بازیکنان تیم ملی با استرس بازی کنند.به گزارش بلاغ، علی پروین در گفت‌وگو در خصوص باخت تیم ملی مقابل تیم ژاپن و حذف از جام ملت‌های آسیا گفت: ما امروز فقط به صداوسیما باختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن در این شرایط چطور می‌تواند خودش را کنترل کند وقتی از چهارشنبه هفته قبل تا امروز در همه شبکه‌های تلویزیونی در خصوص این بازی صحبت می‌شد.

وی ادامه داد: مجری تلویزیون می‌گوید بازیکنان الان ما را می‌بینند و آنقدر این بازی را بزرگ کردند که بازیکنان امروز نصف توان‌شان را هم نداشتند. هر شبکه‌ای که می‌دیدیم کارشناسان و مجریان زیادی در خصوص تیم ملی صحبت می‌کردند اما آیا زمان ما هم این همه بازی‌های تیم ملی پخش می‌شد؟ این بازی را آنقدر حساس کرده بودند که بازیکنان نصف توان‌شان را هم نگذاشتند. آنها حتی نمی‌توانستند از استرس زیاد راه بروند. هر روز ارتباط تلویزیونی با دبی، تهران و همه جای دنیا برقرار می‌شد و صدها کارشناس و گزارشگر در این باره حرف می‌زدند. من می‌دانم که بازیکنان تیم ملی در این مدت چقدر سختی کشیدند و با اخلاق کی‌روش کنار آمدند و می‌دانم که چه چیزهایی تحمل کردند.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه آیا تفاوت فوتبال ایران و ژاپن ۳ گل بوده یا نه، گفت: این ژاپن نصف ژاپن همیشگی هم نبود آنها چندین بازیکن خودشان را نیاورده بوده بودند و ما اگر یک سوم خودمان هم بودیم این تیم را می‌بردیم اما از بس این تیم را تلویزیون بزرگ کرده بود بازیکنان استرش داشتند.

وی افزود: من هم مثل همه ایرانی‌ها از این نتیجه ناراحت هستم چون نتوانستیم حسرت ۴۰ و چند ساله را از بین ببریم اما به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می‌گویم و آنها باید از الان خودشان را آماده جام ملت‌ها و جام جهانی بعدی کنند.


منبع : عصر ایران

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ روز تا فیفادی بعدی را چگونه سپری کنیم

به گزارش "ورزش سه" عکس‌های منتشرشده در بین دو نیمه دیدار ترکمنستان و ایران گویای وضعیت عجیب زمین ورزشگاه کپه داغ عشق‌آباد بود که در ادامه واکنش امیر قلعه‌نویی را هم در نشست خبری پس از بازی به همراه داشت.

بازی در چنین سطحی آن‌هم در یک زمین چمن مصنوعی با این درجه از کیفیت، ممکن است هر تیمی را به چالش بکشد، همان‌طور که بازیکنان تیم ملی نیز اگر لحظه‌ای غفلت می‌کردند، احتمال ثبت نتیجه‌ای غیر از برد وجود داشت و طلسم شکست‌ناپذیری ترکمن‌ها در زمین خودشان نیز همچنان پابرجا می‌ماند.

به هر ترتیب دو دیدار تیم ملی در فیفا دی اخیر مقابل ترکمنستان با برتری ملی پوشان ایران به پایان رسید که منجر به صعودمان به‌عنوان یکی از دو تیم برتر گروه در جمع 18 تیم نهایی مقدماتی جام جهانی و همچنین حضور در جام ملت‌های آسیا شد که البته از قبل قابل پیش‌بینی بود.

در واقع باید گفت پس از 5 بار حضور تیم ملی ایران در ادوار گذشته جام جهانی، تنها صعود از گروه می‌تواند موجبات شادی مردم را فراهم کند، همان چیزی که قلعه‌نویی و بازیکنانش دائماً به آن اشاره می‌کنند و تحقق این هدف سخت در گروی برنامه‌ریزی دقیق و اجرای آن به بهترین شکل ممکن است.

درحالی که ساعاتی قبل هواپیمای حامل بازیکنان تیم ملی از عشق‌آباد به تهران نشست و به‌محض فرود بازیکنان به اردوهای تیم‌های باشگاهی خودشان ملحق شدند تا ثلث پایانی لیگ را به اتمام برسانند، پس از اولین فیفادی بعد از جام ملت‌های آسیا، آنچه بیش ازهر چیزی حائز اهمیت است، برنامه‌های تیم ملی طی روزهای آینده است که امیدواریم فدراسیون فوتبال و کادر فنی تیم ملی، قدر لحظه‌به‌لحظه آن را بدانند.

تیم ملی طبق برنامه باید در فیفا دی بعدی در تاریخ 17 و 22 خردادماه به ترتیب به مصاف تیم‌های هنگ‌کنگ و ازبکستان برود، به عبارتی اردوی بعدی تیم ملی از تاریخ 12 خرداد آغاز خواهد شد، با این تفاوت که کادر فنی دیگر دغدغه‌ای برای صعود از گروه ندارد و همین باعث خواهد شد تا امیر قلعه‌نویی با خیال راحت‌تری برنامه‌هایش را در جهت تغییر نسل یا همان جوان‌گرایی دنبال کند.

1-برگزاری مینی کمپ

سرمربی تیم ملی پیش از دو دیدار مقابل ترکمنستان در گفت‌وگویی با خبرنگاران از احتمال برگزاری مینی کمپ‌هایی در مرکز تیم ملی فوتبال خبر داد که این مهم بیشتر به همکاری باشگاه‌های لیگ برتری بستگی دارد. از طرفی این را هم باید در نظر بگیریم که طی هفته‌های آتی، لیگ برتر به‌روزهای حساس خودش نزدیک می‌شود و همین موضوع ممکن است برگزاری مینی کمپ‌ها را به بعد بازی‌های لیگ موکول کند که باید منتظر بمانیم و ببینیم درنهایت چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد. پیش‌ازاین در دوران تصدی نیمکت تیم ملی توسط کارلوس کی روش هم شاهد برگزاری این‌گونه مینی کمپ‌ها بودیم که نتایج قابل قبولی هم به همراه داشت.

2- اعتماد به کادر فنی

موضوع دیگری که در این فاصله 66 روز می‌توان به آن پرداخت بحث کادر فنی است که پس از پایان جام ملت‌ها هجمه عجیبی متوجه انها شد، تا آنجا که سرمربی تیم ملی دریکی از برنامه‌های تلویزیونی از افشین قطبی برای کمک به تیم ملی دعوت کرده بود که در نهایت با مخالفت تلویحی قطبی همراه شد. شاید این بازه از زمان بهترین فرصت برای حمایت از کادر مربیانی است که در این مدت نقش ویژه ای در تیم ملی ایفا کردند و حالا نوبت امیر قلعه نویی است که در این خصوص اعلام موضع دقیقی کند تا به این شائبه ها پایان دهد.

3- رصد کردن لیگ و جستجوی بازیکنان دوملیتی

یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این فرصت کادر فنی تیم ملی می‌توانند دنبال کند، تماشای دقیق بازی‌های لیگ برتر و رصد کردن بازیکنانی است که قطعاً آن‌ها را تا به اینجا زیر نظر گرفته‌اند. به‌هرحال این 9 هفته باقی‌مانده آخرین فرصت برای بازیکنانی است که داعیه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

البته این را هم فراموش نکنیم که سرمربی تیم ملی در این فاصله مقتضی می‌تواند با جستجوی دقیق در بین بازیکنان دوملیتی یا آن دسته از بازیکنان ایرانی‌تباری را که در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند و استحقاق دعوت شدن به تیم ملی دارند، به اردو فرا بخواند تا شاید بازهم شاهد ظهور بازیکنانی مثل فریدون زندی، اشکان دژاگه و سامان قدوس در تیم ملی باشیم که بدون شک هرکدام نقش بارزی در موفقیت‌های تیم ملی ایران ایفا کرده‌اند.اگر بنا به چنین تصمیمی باشد این برهه بهترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • ۶۶ روز تا فیفادی بعدی را چگونه سپری کنیم
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • عکس| ملاقات جالب یک پرسپولیسی با علی پروین در رامسر
  • نقش‌آفرینی علی پروین در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس!
  • فوتبال بازی کردن لوکا مودریچ و بازیکنان کرواسی در اهرام مصر / فیلم
  • لغو بازی با کره شمالی، صعود ژاپن قطعی شد
  • بازیکن مشهور فوتبال و پرورش سوسک
  • نقش علی پروین در انتقال خدابنده لو از مس به پرسپولیس
  • اوسمار بسیار جدی است/ پروین از مس ۵ میلیارد تخفیف گرفت
  • خدابنده لو: اوسمار بسیار جدی است/پروین از مس ۵ میلیارد تخفیف گرفت