Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در جلسه شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان خاتم گفت : به‌ مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی در راستای تکریم ارباب رجوع، ملاقات ودیدار با مسئولان و مردم  و خانواده شهدا در دستور کار قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگری‌های جانبازان، آزادگان سرافراز میهن دانست و افزود: در نظام جمهوری اسلامی وقتی حاکمیت برپایه تحقق اسلام وارزش‌های معنوی باشد جایگاه نظام در دنیا در والاترین جایگاه قراردارد و باید شکر گزار بود.

 فرجام فاضلی فرماندار شهرستان خاتم  نیز در این جلسه بااشاره به اینکه شهدا نماد عزت وافتخار جامعه اسلامی ما هستند گفت:همه ما باید ادامه دهنده راه این شهدا در راستای حفظ و کیان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی  تکریم ارباب رجوع به ویژه خانواده معظم شهدا، تامین نیروی انسانی و همچنین اختصاص و تامین اعتبار برای بهسازی وب ازسازی گلزار شهدا را از مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان راخواستار شد.

حجت اسلامی جعفری امام جمعه هرات هم با اشاره پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما به ثمر نشست اگر ما امروز در امنیت و سربلند زندگی می کنیم و در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی روی پای خود ایستاده ایم همه وهمه به برکت خون معظم شهدا است.

وی بااشاره به فرمایشات امام راحل (ره) که فرمودند: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند، افزود: خانواده شهدا همانطور که در دوران دفاع مقدس پیشرو در ایثارگری‌ها بودند امروز نیز در حفظ و نگهداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی جلودار هستند.

حجت اسلامی جعفری به نقش مسئولان و آحاد مردم در رسیدگی وسرکشی از خانوداه شهدا اشاره کرد وگفت: امروز مسئولان  و مردم در رسیدگی و سرکشی از خانواده شهدا نقش مهمی دارند چرا که این امر خاص بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست بلکه همه ما باید قدر دان شهدا باشیم و بهترین قدردانی از این انقلاب عظیم اسلامی حفظ نگهداری و استمراری این انقلاب برای همه مردم است.

در ادامه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به‌ همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان و جمعی از مسئولان استانی با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل نمودند.

انتهای پیام/ی

 نماد سربلندی ایران شهدا هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در ادامه راه شهدا سنگربان انقلاب اسلامی هستند، صیانت از این عزیزان صیانت از خون شهداست گفت: دشمن برای همه آحاد جامعه در بعد فرهنگی به ویژه برای نسل ایثارگر برنامه دارد، وقتی دشمن نتوانست رزمندگان را از حضور در جبهه‌های حق باز دارد، امروز به دنبال این است تا نسل ایثارگر را از مسیر شهدا دور سازد.

وی افزود: در فضای غبار آلود امواج هجمه‌های دشمن باید از این الگو‌های عزت و پایداری مراقبت کرد، خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت جامعه اسلامی هستند، کلام این عزیزان نافذ و اثرگذار است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جنگ امروز هویت ملی، مذهبی و فکر‌ها را نشانه گرفته است گفت: باید هیاتی باشد تا آگاه سازی و اطلاع رسانی را در جبهه فرهنگی در بین نسل امروز پیگیری نماید و توطئه‌های دشمنان را نمایان سازد.

وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا در کنار خدمت رسانی است. با توجه به اینکه این خانواده‌ها از عزت نفس بالا و مناعت طبع برخوردارند از طریق دیدار با این عزیزان و ارتباطات غیر رسمی مسائل بازماندگان شهدا مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید دو رسالت مهم خدمت رسانی همراه با تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عهده‌دار است، دیدار از خانواده معظم شهدا، ملاقات با این عزیزان با حضور مدیرکل معاونان و مدیران بنیاد، اجرای برنامه‌های اردویی و ورزشی که سال گذشته ۶ هزار اعزام بوده، برگزاری ۱۱۰۰ یادواره شهدا تنها در مدارس استان، پیگیری حل مشکلات مسکن ایثارگران تا شهریور ماه، احراز جانبازی بیش از ۱۰۰۰ نفر از ایثارگران، به روز رسانی کمیسیون پزشکی، بخشی از خدمات بنیاد به این عزیزان بوده است.

حسن هنرمند افزود این عزیزان با قطع تعلقات از دنیا راه شهادت را برگزیدند و اگرچه امروز به ظاهر در بین ما نیستند، اما زنده جاویدان هستند.

وی تاکید کرد: هرگونه خدمتی به بازماندگان شهدا با مقام صبر، ایثار و پایداری این عزیزان قابل مقایسه نیست.

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است