Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@08:39:15 GMT

بارندگی برق 40 روستای کرمانشاه را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۲۹۸۳

بارندگی برق 40 روستای کرمانشاه را قطع کرد

حوادث رکنا: مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: باد و باران شدید در 48 ساعت گذشته منجر به شکسته شدن تعدادی تیر برق و قطعی برق 40 روستا و یک شهر استان قطع شد.

به گزارش رکنا، جلیل بالایی روز سه شنبه افزود: تاکنون برق 32 روستا و یک شهر وصل شده و هشت روستای باقی مانده در بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه قرار دارد که در تلاش هستیم وصل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه میانگین بارش های 2 روز گذشته استان را در چند سال اخیر بی سابقه دانست و افزود: بارش شدید منجر به آب گرفتگی مسیر 29 روستا و آسیب به هشت پل ارتباطی در دهستان جلالوند از توابع شهرستان کرمانشاه شد که تاکنون مسیر هشت روستا باز شده و تا چند ساعت دیگر نیز مسیر دیگر روستاها بازگشایی می شود.

وی همچین اظهار داشت: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه ها به زمین های کشاورزی حاشیه این رودخانه ها آسیب رسیده که در حال ارزیابی میزان خسارت ها هستیم.

بالایی با اشاره به اینکه هیچ جاده ای در سطح استان مسدود نشده گفت: فقط در چند محور ریزش سنگ داشتیم که بلافاصله توسط نیروهای راهداری محورها پاکسازی شد و هم اکنون فقط جاده جوانرود به سمت سفید برگ باقی مانده که در حال برطرف کردن مشکل آن هستیم.

وی با بیان اینکه باد شدید و باران ها هیچ خسارت جانی نداشته است ، بیان داشت: فقط به دلیل قطع ارتباطی روستایی یک خانم باردار توسط بالگرد ارتش و یک بیمار توسط نیروهای امداد به مراکز درمانی انتقال یافته است.

بالایی همچنین در باره میزان خسارت آبگرفتگی معابر شهری و روستاها گفت: تاکنون از برآورد خسارت آبگرفتگی معابر و منازل شهری گزارشی دریافت نشده فقط خسارت به 2 واحد مسکونی در بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب و یک واحد در روستای سنقروکلیایی گزارش شده است.

در 2 روز گذشته در برخی شهرستان های استان کرمانشاه بیش از 130 میلی متر باران باریده که در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.برای ورود به کانال تگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پل اخبار حوادث برق کرمانشاه ساعت روستای استان کرمانشاه عکس فیلم پسر تهران پدر دستگیر شد خودکشی بیمارستان رضایت حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به دلیل سرریز شدن سد خاکی قدیمی این روستا و احتمال شکستگی آن، و با بررسی مدیریت بحران، هلال احمر و دیگر دستگاه ها، دستور تخلیه روستا از سوی مدیریت بحران صادر شد.

۶۰ خانوار ساکن روستای نوده زیرکوه هم اکنون در حال تخلیه و اسکان در شهر آبیز هستند.

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی: به دلیل ادامه بارش‌ها تا صبح فردا، نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس آماده باش کامل هستند.

دیگر خبرها

  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد