Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر کارگروه شهدا و ایثارگران ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: تاسیس ١٤بیمارستان تخصصی برای جانبازان و ٥١ مرکز فرهنگی ورزشی و توانبخشی، ایجاد دانشگاه شاهد با ۸ دانشکده و ۹پژوهشکده و ایجاد سازمان اقتصادی کوثر بخشی از فعالیت‌های بنیاد شهید است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام محمدحسن کاویانی امروز در نشست خبری درباره اقدامات کارگروه ایثارو شهادت در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیان کرد: شهید برخوردار از کرامت انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت عنصر وفاق ملی ماست. امروز شهدا مظهر اقتدار این مرز و بوم هستند.

وی ادامه داد: تاسیس ١٤بیمارستان تخصصی برای جانبازان و ٥١ مرکز فرهنگی ورزشی و توانبخشی در قالب استانها، ایجاد دانشگاه شاهد با۸دانشکده و ۹پژوهشکده و ایجاد سازمان اقتصادی کوثر بخشی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امورایثارگران در سال‌های اخیر است.

دبیر کارگروه شهدا و ایثارگران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب عنوان کرد: ایجاد ۱۳۴۷ مدرسه شاهد در کشور، ایجاد سازمان سیاحتی کوثر که دارای چند هتل است، ایجاد ۸ مرکز مشاوره تخصصی خانواده در سطح کشور نیز از دیگر اقدامات بنیاد شهید در طول سال‌های گذشته تاکنون است.

تکمیل می‌شود
[Photo]

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارگروه ایثار و شهادت وفاق ملی پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: باید آنچه در مقالات در کشور منتشر می‌شود را پای کار آورد و این امر، نیازمند یک سری سخت‌افزارهای پیشرفته و قانون‌گذاری است.

وی افزود: «مرکز ملی هوش مصنوعی» سال گذشته تاسیس شد و کارور ملی هوش مصنوعی هم به زودی تحت عنوان شرکت خصوصی تاسیس خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه زیر ساخت‌های پژوهشی، داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای هوش مصنوعی فراهم می‌کنیم گفت: این‌ها همه اقداماتی است تا جریان کاربردی‌سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات شهر هوشمند مالی و... شکل بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد