Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از بازی با ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با یک خبرنگار درگیری لفظی داشت.

طرفداری- تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (دوشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی ژاپن رفت که این بازی با شکست 3 بر 0 و حذف شاگردان کی‌روش از جام هفدهم به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش میزان، حواشی این بازی که خیلی هم کم نبود، در نهایت به کنفرانس خبری پس از بازی هم رسید. جایی که کی‌روش با خبرنگار میزان رفتار غیرحرفه‌ای انجام داد. سوال دوم نشست خبری کی‌روش را خبرنگار اعزامی میزان از سرمربی تیم ملی پرسید مبنی بر این که «نقش شما در این شکست چیست؟ فکر می‌کنم شما هم باید از مردم بابت این نتیجه عذرخواهی کنید.»   کی‌روش در حالی که قصد ترک نشست را داشت با نظر مدیا آفیسر مجبور به پاسخگویی به این سوال شد. کی‌روش در این مورد توضیحاتی داد، اما در نهایت حاضر به عذرخواهی از مردم ایران بابت نتیجه بازی با ژاپن نشد و حتی با حالت زننده‌ای الفاظ رکیکی را به خبرنگار میزان نسبت داد و با دست به او اشاره کرد.  

پس از پایان نشست خبری، خبرنگار میزان مشغول جمع آوری وسایل خود برای ترک سالن بود که در این میان کی‌روش صبر کرد تا از نزدیک دوباره با این خبرنگار صحبت کند. سرمربی تیم ملی در این بین به خبرنگار میزان گفت:

تو باید از مردم ایران عذرخواهی کنی! و در این هشت سال گذشته کجا بودی؟

خبرنگار هم در این مورد به کی‌روش گفت:

کنار تیم ملی.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا پس از پیروزی مقابل صنعت نفت در آبادان به نشست خبری رفت اما خبرنگاران اعلام کردند به دلیل اینکه او روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشده بود، کنفرانس او را تحریم می‌کنند و از سرمربی پرسپولیس سوالی ندارند و اجازه صحبت به او را ندادند.

پس از این اتفاق اوسمار در شرایطی که همان‌جا نیز در جو متشنج سالن کنفرانس آبادان عذرخواهی کرده بود، با انتشار یک استوری بار دیگر از اصحاب رسانه عذرخواهی کرد.

اوسمار در استوری اینستاگرامش نوشت:"می‌خواستم از دوستان رسانه بابت شرکت نکردن در کنفرانس خبری قبل از بازی عذرخواهی کنم. همه می‌دانند که من هیچ وقت از وظیفه خودم به عنوان سرمربی و حضور در نشست‌های خبری کوتاهی نکردم اما این بار و با توجه به دیر رسیدن ما به آبادان، به دلیل حضور در جلسه فنی با همکاران نتوانستم به کنفرانس خبری برسم."

او ادامه داد:"یک بار دیگر می‌خواهم اظهار کنم تمامی وظایف خود به عنوان سرمربی را انجام میدهم و امیدوارم که حضورم به عنوان مربی برای پیشرفت فوتبال ایران موثر باشد."

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها
  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت
  • ببینید | درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اطراف اصفهان
  • درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اصفهان | وزیر امنیت ملی: مسخره بود! + ویدئو
  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید