Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‎‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احزاب، تشکل‌ها و چهره‌های سیاسی درگذشت دبیرکل فقید موتلفه را تسلیت گفتند. متن این پیام‌ها به شرح زیر است: 

پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت محمدنبی حبیبی 

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم محمد نبی، دبیر کل یکی از دیرپاترین احزاب و تشکل های سیاسی کشور، موجب تاثر بسیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرحوم که نامش در زمره مبارزین علیه رژیم ستم شاهی ثبت شده است و از پیشروان همراهی و همگامی با نهضت امام خمینی بود، در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سنگرهای مختلفی از جمله در خانواده بزرگ وزارت کشور در مسئولیت استانداری تهران، فارس و خراسان و همچنین شهرداری تهران منشأ خدمات و آثار بسیار بوده است، که ان شا أ... نزد پروردگار قادر متعال، متنعّم و بهره مند خواهد بود.

اینجانب با تسلیت درگذشت این پیشکسوت انقلابی و مدیر مبارز، از خداوند بزرگ، غفران و رحمت واسعه و همنشینی با ابرار را برای ایشان و صبر و اجر برای خانواده محترم، همرزمان و همسنگران آن فقید سعید مسألت دارم./

عبدالرضا رحمانی فضلی

پیام تسلیت ولایتی در پی درگذشت دبیر کل حزب موتلفه اسلامی

متن پیام به این شرح است:

انا الله و انا الیه راجعون
دریافت خبر درگذشت یار فداکار امام (ره) و رهبری و از همراهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرحوم محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی موجب تاثر و تالم گردید.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه، علو درجات و رحمت و غفران الهی را از خداوند متعال برای آن مجاهد نستوه و صبر و اجر را برای بیت محترم ایشان و بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب و تشکل اخبار سیاسی نبی حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند

 یازدهمین مجمع عمومی وشانزدهمین کنگره حزب مستقل و اعتدال ایران در۶ فروردین ۱۴۰۳، شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) درتهران برگزارشد و شورای مرکزی وهیآت بازرسی جدید حزب مستقل واعتدال ایران انتخاب شدند.

در این مراسم که جمع کثیری ازچهره‌های شاخص سیاسی ومذهبی از جمله محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری، محمداشرفی اصفهانی، ابراهیم عزیزی و عبدالحسین روح الامینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سبحانی نیا، کواکبیان، ساداتیان، بهاروند از نمایندگان ادوار مجلس و فتحی زاده معاون اموراحزاب ونظری رییس اداره احزاب وجمعی از دبیران کل احزاب کشور ازجمله دبیرکل حزب مردم سالاری، بیادی دبیرکل آبادگران جوان، متانی دبیرکل حزب دفاع ازایثارگران، فایضی دبیرکل کانون همبستگی فرهنگیان، طجرلو دبیرکل حزب نظم وقانون وبازرس شورای مرکزی خانه احزاب واعضای هیآت مدیره واعضای کانون ناجا ازجمله سردارکیومرثی، سردارجاپلقی، شعبانی، عمادی، شیخ قمی، سجادی، فیض اللهی و اسماعیل ابراهیمی مشاور اجرایی رییس خانه احزاب ایران و جمعی ازفرهنگیان وکارکنان وزارت دفاع، وزارت کشور، وزارت آموزش وپرورش، سپاه پاسداران، ناجا، ارتش، سازمان صدا وسیما و مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانشگاهیان و هنرمندان و ورزشکاران وخبرنگاران حضور داشتند، پس ازتلات کلام الله مجید توسط حاج حسن درزینی ومداحی حاج منصورزمان شعار، حشمیان ضمن عرض خیرمقدم، گزارشی از فعالیت حزب مستقل واعتدال ایران وجبهه مستقلین واعتدالگرایان ایران 
 وخانه‌احزاب را ارائه داد.

سپس مصطفی کواکبیان رییس کمیته انتخابات خانه احزاب ایران و دبیرکل حزب مردم سالاری طی سخنانی گفت صلح امام حسن، بیانگر آن است که در حکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود و درادامه ازمسئولان خواست که به خواسته‌های احزاب توجه کنند و از رییس جمهور تقاضا کرد که به وعده خودعمل کند و درمورد دستورشان که قول داده بود به خانه احزاب ساختمان مناسبی اختصاص دهند پیگیری ومساعدت کند.

سپس حشمت الله قنبری استاد دانشگاه و رییس ستاددهه فجر طی سخنانی حاضرین را دراین ماه مبارک رمضان به رعایت تقوا و کمک به مستمندان دعوت کرده وضمن تشریح دوران زندگی کریم اهل بیت ازهمگان خواستند که از راه وروش زندگی امام حسن مجتبی (ع) راالگو وسرمشق خود قرار دهند. 

در این مجمع عمومی و کنگره که ۳۵ نفرکاندیداشده بودند، ابتدا اسماعیل ابراهیمی بعنوان رییس مجمع عمومی وبهمن درویشی نایب رییس اول ومیرهاشمی منشی وپناهی ناظر مجمع عمومی برگزیده شدند و سپس باحضور۳۴۱ نفر، انتخابات برگزارشد ودر نتیجه دبیرکل واعضای شورای مرکزی حزب مستقل واعتدال ایران برای سه سال بشرح ذیل انتخاب شدند.

الف- اعضای اصلی شورای مرکزی
۱) قدرتعلی حشمتیان با۲۵۹ رآی 
بعنوان رییس شورای مرکزی ودبیرکل 
 ۲) راضیه علی بخشی ۱۴۳ رآی 
 ۳) فاطمه بهاروند ۱۲۸ رآی
 ۴) حسن درزینی ۱۱۵ رآی 
 ۵) بهزادمعنوی پناه ۱۰۷ رآی 
 ۶) نظامعلی امجدیان ۹۹ رآی
 ۷) رضا سرابیان ۸۹رآی
 ۸) حامدعلی بخشی ۸۶ رآی
 ۹) منوچهرلعلی ۸۱رآی
 ۱۰) سارا فدایی ۷۶ رآی
 ۱۱) حعفرآئین پرست ۷۱ رآی
 ۱۲) میثم اشرفی اصفهانی ۶۷ رآی
 ۱۳) ایرج جمشیدنژاد ۶۶رآی
 ۱۴) عزیزعلی پرتوی ۶۲ رآی
 ۱۵) منصور خوشخت ۵۸ رآی

ب-اعضای علی البدل 
 ۱) علی باغیانیان ۵۶ رآی
 ۲) سعید کشانی ۵۵ رآی
 ۳) بهمن خسروی ۵۳ رآی
 ۴) بهروز بیابانی ۴۳ رآی 
 ۵) بهروز کارخانه ۴۳ رآی
 ۶) فرامرز عباسی ۴۲ رآی

 ج- هیآت بازرسی 
 بازرسین اصلی 
 ۱) حاجیه شهناز ۱۷۰ رآی 
 ۲) مهدی زواره‌ای ۸۲ رآی
 ۳) حمیداشرفی اصفهاتی ۷۲رآی
 بازرسین علی البدل 
 ۱) حشمت الله همتی ۵۸ رآی
 ۲) بهنام نویدنیا ۴۳ رآی

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • کسانی که می‌گویند احزاب وارداتی و غیربومی هستند، تاریخ سیاسی ایران را نخوانده‌اند
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند