Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران گفت: بانک مرکزی مکلف شد هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان از منابع قرض الحسنه بانک ها را به کمیته امداد اختصاص دهد و ۶۰۰ میلیاردتومان از منابع قرض الحسنه بانک ها را به سازمان بهزیستی در جهت طرح های اشتغالزایی مددجویان به ویژه زنان سرپرست  خانوار اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۲۰۰ میلیاردتومان از منابع قرض الحسنه بانکها در اختیار ستاد امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند قرار می گیرد و برای ادای دین زندانیان با اولویت زندانیان زن و بدهکاران مهریه پرداخت می شود.

وی تاکید کرد: مقرر شد کلیه اقشار به صورت رایگان و براساس آزمون وسع تحت پوشش بیمه پایه سلامت قرار گیرند. بنیاد شهید مکلف شد به جانبازان و آزادگان غیرحالت اشتغال و معسر که فاقد شغل هستند کمک معیشت معادل حداقل حقوق کارکنان دولت پرداخت کند.

مفتح ابراز داشت: در مصوبه دیگر کلیه شرکت ها و صندوق های بیمه پایه و تکمیلی و بیمه درمان اعم از دولتی و غیردولتی ، تامین اجتماعی ، تامین اجتماعی نیروهای مسلح ، کمیته امداد و سازمان های بیمه گر مکلف اند اطلاعات بیمه شدگان را به صورت برخط به پایگاه اطلاعات ارسال کنند و شرایط و زیرساخت لازم را فراهم کنند تا به جای نسخه کاغذی بتوان از نسخه الکترونیکی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: دولت و بانک مرکزی مکلف شدند تسهیلات بانکی برای مسکن ۱۰۰ هزارنفر را پرداخت و یارانه تسهیلات را از محل منابع ذیربط تامین کنند. همچنین ایثارگران از تسهیلات مسکن ارزان قیمت برخوردار می شوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کمیسیون تلفیق مفتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان مرکزی از توانمندی‌های سرمایه‌گذاری خوبی برخوردار است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی گفت: این استان با موقعیت‌های ممتاز جغرافیایی، نیروی انسانی متخصص، قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال به جنوب و غرب به شرق، نزدیکی به قطب‌های صنعتی از توانمندی‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است. - اخبار استانها -

سعید ملااسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به پرداخت تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 اظهار داشت: سال گذشته در استان مرکزی شش هزار و 148 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1401 در راستای ایجاد اشتغال به 358 طرح اقتصادی و تولیدی استان پرداخت شد. 

وی افزود: تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1401، با هدف فعال سازی واحدهای راکد و نیمه‌تعطیل و ایجاد اشتغال در استان مرکزی پرداخت شده ‌است، این استان با پرداخت 6 هزار و 148 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه سال 1401، جزو سه استان برتر کشور در این حوزه قرار دارد. 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی عنوان کرد: بازرسی از واحدها با حضور نماینده استانداری، اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دستگاه معرفی‌کننده طرح و بانک عامل در راستای نظارت بر هزینه‌کرد تسهیلات پرداخت شده در مسیر مشخص شده به صورت دوره‌ای در دستور کار قرار دارد. 

وی ادامه داد: آیین‌نامه اجرایی تسهیلات تبصره(18) قانون بودجه سال 1401، به‌منظور حمایت از سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر، ساخت داخل، طرح‌های توسعه‌ای اشتغال‌آفرین، تولید بار اول در حوزه‌های مختلف و توسعه فناوری و نوآوری از سوی بخش‌های خصوصی و تعاونی، از سوی هیئت وزیران مصوب و ابلاغ شد. 

ملااسماعیلی خاطرنشان کرد: استان مرکزی با موقعیت‌های ممتاز جغرافیایی، نیروی انسانی متخصص، قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال به جنوب و غرب به شرق، عبور خطوط انرژی، استقرار مراکز صنعتی و دانشگاهی، مفاخر برجسته مذهبی و علمی، اراضی مستعد کشاورزی و مراتع، ذخایر معدنی، نزدیکی به قطب‌های صنعتی و بازار مصرف از توانمندی‌های اقتصادی مناسب برای سرمایه‌گذاری برخوردار است. 

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • سقف تسهیلات مسکن جوانان افزایش می‌یابد
  • بانک‌های عامل در مقابل پرداخت تسهیلات مسکن ملی پاسخگو باشند
  • استان مرکزی از توانمندی‌های سرمایه‌گذاری خوبی برخوردار است
  • میزان پرداخت تسهیلات ساخت و خرید مسکن اعلام شد
  • ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت شد
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن
  • پرداخت تسهیلات سیل به کشاورزان یزدی به کجا رسید؟
  • حاتم بخشی بانک ها بر کارکنان و سختگیری بر مردم عادی
  •  آمارسازی در بانکداری ایرانی