Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام اینکه عملکرد این سازمان در کیفیت و کمیت غذایی که در سفره بخش قابل توجهی از خانواده‌های شهری قرار می‌گیرد موثر است، خطاب به مدیران میادین میوه و تره بار گفت: براساس تعهد اخلاقی و فردی و بر مبنای تعهد اجتماعی و سازمانی، باید به نوعی عمل کنیم که خدمات میادین میوه و تره بار به مطلوب‌ترین شکل ممکن به همه شهروندان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش  خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سید سعید راد که در جمع معاونان این سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار پایتخت سخن می‌گفت، با تاکید بر اینکه باید آمار و اطلاعات ما دقیق و بانک اطلاعاتی‌مان کامل باشد تا بتوانیم بر مبنای آن تحلیل‌های درست ارائه بدهیم، افزود: برای اینکه بتوانیم به مردم بهتر خدمت رسانی کنیم، باید درآمد داشته باشیم و از این رو، زیاندهی برخی بازار‌های میوه و تره بار و وجود غرفه خالی در بعضی میدان‌ها و بازار‌ها پذیرفته نیست.

وی با اشاره به اینکه برای تأمین و عرضه انواع میوه و سایر اقلام مصرفی شهروندان برای ایام عید نوروز، تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم، اظهار کرد: سعی می‌کنیم تا در هفته آخر اسفند، میوه‌های پرتقاضای ایام عید همچون پرتقال، سیب قرمز و سیب زرد و همچنین اقلام پرمصرفی مانند سیب زمینی و پیاز را در میادین میوه و تره بار با شرایط ویژه در اختیار شهروندان قرار دهیم.

راد با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین در توزیع کالا‌های تنظیم بازار به کمک دولت آمده است، تصریح کرد: این سازمان تمام تلاش خود را به عمل می‌آورد تا محصولات مورد نیاز با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت ممکن در اختیار شهروندان قرار گیرد، اما با این وجود، معمولاً خدمات و زحمات همکاران این سازمان نادیده گرفته می‌شود و سازمان مدیریت میادین و کارکنان آن مظلوم واقع می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار  با تاکید بر اینکه مکانیزه کردن کامل همه پارکینگ‌های میادین میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار دارد و این کار را از میدان جلال آل احمد آغاز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: بیشترین تاکید را بر روی بحث «مشتری مداری» و تکریم مشتریان داریم و انتظار داریم شهروندانی که به میادین میوه و تره بار مراجعه می‌کنند از اینکه میادین را برای خرید انتخاب کرده‌اند، رضایت کامل داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میوه و تره بار تأمین میوه شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت