Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خاکسارهرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، در رابطه با جلسه اخیر مدیران و فعالان مؤسسات قرآنی استان اصفهان با مدیرکل امور مالیاتی این استان، اظهار کرد: پیرو مشکلاتی که مؤسسات قرآنی در خصوص مسائل مالیاتی دارند و ضمن اینکه چندان هم با قوانین آشنا نبودند، با اداره کل امورکل مالیاتی برای برگزاری این جلسه هماهنگی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این جلسه برای مؤسسات قرآنی با هدف آموزشی برگزار شد و در پایان نیز زمانی صرف پرسش و پاسخ برای حل مشکلات توسط مسئولین امور مالیاتی انجام شد. در این زمینه آقای مهدلو، مدیرکل امور مالیاتی به همراه معاونین‌شان حضور یافتند و آموزش‌ها و راهکارهایی هم برای استفاده از معافیت‌ها ارائه کردند. 
مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان اصفهان افزود: در ادامه این جلسه تفاهم نامه‌ای با امضای اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و اداره کل امور مالیاتی استان منعقد شد که حوزه مستقلی برای موسسات قرآنی اختصاص یابد.
خاکسار هرندی خاطرنشان کرد: جلسه به خوبی برگزار و موسسات از آن راضی بودند و قرار شد که از این به بعد این ارتباط بیشتر و بهتر ادامه یابد. این جلسه برای شروع حرکت خوبی بود، چراکه قبلا ارتباط با امور مالیاتی ارتباطی خشک و اداری بود، اما با توجه به اینکه این موسسات، موسساتی مردمی هستند و بحث اقتصادی ندارند، قرار شد همکاری‌ها هرچه بیشتر و بهتر انجام شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اصفهان اتحادیه موسسات قرآنی مردمی اداره کل امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و شرکت توسعه آزاد پاسارگاد در راستای تسریع در اجرایی و عملیاتی شدن پروژه ساخت مسکن برای کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های موجود در مراکز رشد و سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه‌ای با حضور رئیس و معاونان این واحد دانشگاهی، مدیرعامل شرکت توسعه آزاد پاسارگاد (شتاپ) و مدیران شرکت‌های فناور در حوزه صنعت ساختمان به امضا رسید.

فریده دوکانه‌ای‌فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این جلسه با معرفی ظرفیت‌های مرکز رشد این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این مرکز رشد با مجوز ۷۰ درصدی در صنعت ساختمان و فناوری نوین و مصالح ساختمانی در این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی و گروه‌های متخصص متقاضی استقرار در مرکز رشد، در پرورش و رشد کسب‌وکار‌ها در زمینه تولید و تجهیز ساختار صنعت ساختمان با الگوی جامع و با بهره‌گیری از تحقیقات روزآمد با وجود فضا‌های کارگاهی به‌منظور راه‌اندازی خط تولید از مزیت‌های این مجموعه و افزایش فعالیت‌های ساختمانی تأثیر بسزایی داشته است.
به گزارش آنا، در پایان از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن مزرعه آموزشی کولیک بازدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق