Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در آغاز صد و بیستمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تسلیت درگذشت محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی و شهردار تهران در سال‌های دفاع مقدس گفت: اکنون در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و از آنجایی که چهلمین سال برای وجود انسانی و زندگی عقلانی او نشان از بلوغ و کمال دارد ما باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حدیث بالندگی و بلوغ انقلاب را برای نسل جدید روایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به آیین رونمایی از اسناد شورای انقلاب که دیروز در خانه موزه مرحوم هاشمی رفسنجانی برگزار شد، اظهار کرد: گردهمایی اعضای شورای انقلاب که مادر همه مجامع قانون‌گذاری در جمهوری اسلامی ایران است نشان داد که خانواده انقلاب با وجود همه تفاوت‌ها و اختلاف سلایق ظرفیت همدلی را دارد.

وی با تأکید بر اینکه چهلمین سال انقلاب نباید تنها مختص به جشن شود،تصریح کرد: انتظار مردم از مسئولان بازگشت آرمان‌ها و مشی ابتدای انقلاب در آزاداندیشی و آرامان‌گرایی است.

هاشمی افزود: مسئولان ارشد قضایی کشور پیام‌های امیدوار کننده‌ای در مورد افزایش سعه صدر می‌دهند و امیدواریم هر چه زودتر این نویدها عملی شود و شکاف‌هایی که در وحدت و همدلی مردم افتاده ترمیم شود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران کارآمدی خود را نشان دهد،بیان کرد: ما دیگر نیازی به فعالیت‌های کلیشه‌ای نداریم و شهروندان شایسته خدمت بهتر هستند و وظیفه‌ ما جلوگیری از ناامیدی مردم نسبت به ایجاد تغییر و تحول از طریق صندوق‌های رأی است.

رئیس شورای شهر تهران، در ادامه گریزی هم به لایحه بودجه ۹۸ شهرداری تهران زد و گفت: امیدواریم که هرچه سریع‌تر این لایحه به شورا ارسال شود زیرا ما تنها یک ماه فرصت داریم تا این لایحه را بررسی کنیم.

هاشمی با بیان اینکه پس از ارسال لایحه بودجه ۹۸ فرآیند بررسی آن آغاز می‌شود اظهار کرد: در این شرایط تنها ۵ روز فرصت داده شده تا اعضا پیشنهادات خود را برای بررسی لایحه ارائه دهند و بعد از آن رسیدگی به تبصره‌ها و منابع و مصارف بودجه‌ای شروع خواهد شد و سپس نسبت به گزارش‌های سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری رسیدگی به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه مدت زمان رسیدگی به لایحه بودجه ۹۸ یک ماه زمان خواهد برد، اظهار کرد: شهرداری باید لایحه بودجه ۹۸ را تا یک هفته دیگر به شورا ارسال کند، در غیر این صورت ما دچار مشکل می‌شویم.

رئیس شورای شهر تهران در پایان تأکید کرد: از شهرداری می‌خواهیم قبل از روز یکشنبه هفته آینده لایحه بودجه ۹۸ شهرداری را در اختیار شورا قرار دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس شورای شهر شورای شهر تهران شهردار تهران دفاع مقدس انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب شهر تهران موزه هاشمی رفسنجانی اعضای شورای جمهوری اسلامی ایران خانواده انقلاب اسلامی ایران لایحه بودجه شهرداری تهران لایحه بودجه شهرداری شورای شهر تهران شهرداری لایحه لایحه بودجه هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه که به تهران سفر کردند، بعد از ظهر امروز، سه‌شنبه، هفتم فروردین ۱۴۰۳ با حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه صبح امروز به تهران سفر کردند و مورد استقبال وزیر امور خارجه کشور قرار گرفت.

کد خبر 6063108

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ موعد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدیریت شهری است
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت در سال ۱۴۰۲
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • سخنگوی شهرداری تهران : مردم به شادی جمعی نیاز دارند | هر شب ۲۰ هزار کاسه آش تقدیم روزه‌داران می‌ شود
  • رییس دفتر سیاسی حماس با رهبر انقلاب دیدار کرد