Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@17:39:50 GMT

سنگین‌ترین تحریم‌ها در حوزه نظامی است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۵۶۷۱

سنگین‌ترین تحریم‌ها در حوزه نظامی است

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار رمضان شریف صبح امروز(سه شنبه) در نشست خبری، با بیان اینکه تلاقی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه، فجر امسال را به فجر فاطمی بدل کرده است، اظهار داشت: ملت ما به برکت انقلاب اسلامی توانست یک حکومت فاسد و وابسته را کنار بزند و به یکی از شعارهای خود یعنی استقلال دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کارگروه سپاه و بسیج ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ملت ما در چهل سال گذشته علیرغم همه توطئه ها توانسته تحت رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری پیشرفت های شگرفی در همه عرصه ها به دست بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که پیشرفت های ما در سایه تحریم های دشمن، جهشی بوده و در خیلی از رشته ها جزو کشورهای برتر هستیم.

سخنگوی سپاه اضافه کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون سنگین ترین تحریم ها در حوزه دفاعی و نظامی بوده در حالی که برجسته ترین پیشرفت ها نیز در همین عرصه رخ داده است و این دستاوردها ما را به حدی از مطلوبیت رسانده که دشمنان هم به آن اعتراف دارند.

سردار شریف گفت: ما امروز نیروهای مسلح داریم که دستاوردهای آنها در حوزه طراحی، لجستیک و عملیاتی کاملا بومی است و گوشه هایی از آن را در رزمایش ها و یا تمریناتی که صورت می گیرد شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در کنار افزایش توان دفاعی از عمران و سازندگی کشور هم غفلت نداشتیم که شاهد آن نمایشگاه قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیاء در خصوص اقدامات سازندگی صورت گرفته است.

سخنگوی سپاه افزود: یکی از اقدامات مهم، پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که ما را از واردات بنزین بی نیاز می سازد. در حوزه های دیگر عمرانی و سازندگی مانند راه و ساختمان هم دستاوردهای قابل توجهی داشتیم.

سردار شریف گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کار پژوهشی خوبی در سطح کشور انجام شد که منجر به کتاب گلستان انقلاب اسلامی در ٤٤٢ صفحه شد که آمار مقایسه ای نسبت به شرایط پیش از انقلاب و زمان حال در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: سپاه در کنار بیش از ٥ هزار پروژه محرومیت زدایی خود، ٣ هزار و ٢٥٦ پروژه دیگر را نیز در دهه فجر افتتاح خواهد کرد.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: همچنین هزار گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج برای کمک به مردم در حوزه های مختلف و در ایام دهه فجر به مناطق مختلف کشور اعزام خواهند شد.

سردار شریف افزود: سپاه وظیفه خود می داند که به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب کمک کند که قرارگاه های سازندگی و محرومیت زدایی بویژه در نیروی دریایی و زمینی مشغول به این کار هستند.

وی گفت: در جزایر خلیج فارس در کنار حضور دفاعی و نظامی، مردم یاری و کمک به مردم را در دستور کار ویژه خود قرار داده ایم.

سردار شریف افزود: سپاه تلاش ویژه ای برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در منطقه جنوب شرق کشور انجام داده است که برپایی بیمارستان های صحرایی به مناسبت های مختلف از جمله خدمت هایی است که در این مناطق صورت می گیرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محرومیت زدایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اشتغال پالایشگاه ستاره خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید زاهدی همواره در حال دفاع از نظام و انقلاب بود

 اصفهان، نیروی زمینی سپاه، فرماندهی نیروی هوایی سپاه و معاونت عملیات کل سپاه را بر عهده داشت.
سردار زاهدی متولد ۱۱ آبان ۱۳۳۹ در اصفهان، در سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود. او همچنین در سال های اخیر در نیروی قدس فعالیت می‌کرد و فرمانده سپاه در سوریه و لبنان بود.

رژیم صهیونیستی برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را بوسیله هواپیمای جنگنده‌های «اف‌۳۵ » هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

سردار محمدرضا زاهدی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه سوریه و لبنان، سرتیپ حسین امین الله رییس ستاد کل نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاخه سوریه و لبنان و سرلشکر محمد حاج رحیمی جانشین سردار زاهدی در شمار این شهدا هستند.

پیکر این سردار شهید بزرگوار روز شنبه ۱۸ فروردین پس از تشییع بر دوش مردم و مسوولان در کنار سرداران شهید خرازی و ردانی‌پور در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • مشکل آب در مازندران تا ۳ سال آینده رفع می شود
  • اکنون نوبت زینبیان است
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین ایران و محور مقاومت
  • شهید زاهدی همواره در حال دفاع از نظام و انقلاب بود