Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان ضمن تشریح برنامه های این اداره کل در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از عضوگیری رایگان در کتابخانه های عمومی استان کرمان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، محمدجوادحسین زاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی گفت: کتابخانه های عمومی بعنوان پایگاه های فرهنگی نقش بسزایی در گسترش مفاهیم دینی و بیان برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه در یک سال گذشته برنامه های متنوعی به منظور فرهنگ سازی مطالعه اجرا شده است که همچنان ادامه دارد؛ به تدارک دو هزار و ۴۰ برنامه فرهنگی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در روز 14 بهمن  ماه، امکان عضویت رایگان در کتابخانه ها فراهم شده است.

 

وی با اشاره به فعالیت 132 باب کتابخانه در سطح استان تصریح کرد: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون عضویت کتابخانه های عمومی استان رشد 30 درصدی داشته است.

 

گفتنی است  علاقه مندان می توانند درخواست عضویت اولیه خود را از طریق سامانه سامان به آدرس www.samanpl.ir  ثبت و با مراجعه به کتابخانه مورد نظر با اعلام اینکه فرم الکترونیکی تکمیل کرده اند، نسبت به دریافت کارت عضویت یکساله رایگان خود اقدام کنند.

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی استان بوشهر خبرگزاری شبستان کتاب مساجد کانون های مساجد حوزه هنری دهه فجر عضویت رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان

ساسان قجر دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم که ۲ دوره گذشته آن در شهر زنجان برگزار شد، درباره وضعیت برگزاری سومین دوره این رویداد بین‌المللی تئاتر به خبرنگار مهر گفت: دور اول جشنواره پانتومیم به صورت ملی در شهر زنجان برگزار و توسط کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشخیص اینکه جای این بخش از هنر در تئاتر ایران و جشنواره‌های تئاتری خالی است، پشتیبانی خوبی شد.

وی یادآور شد: دور اول جشنواره به صورت ملی برگزار شد و مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد در اختتامیه جشنواره اعلام کرد که دوره دوم به شکل بین‌المللی برگزار شود. در دور دوم جشنواره پانتومیم که به شکل بین‌المللی برگزار شد، ۵ گروه خارجی حضور داشتند. با برگزاری دور دوم جشنواره توانستیم ۲ کرسی را در سازمان مایم جهانی به خودمان اختصاص دهیم. ضمن اینکه رییس مایم جهانی هم در ایام جشنواره حضور داشت و این دوره از جشنواره به صورت کلی با حضور ۲۳ اثر به نحو احسن برگزار شد.

قجر با اشاره به راه‌اندازی خانه پانتومیم، توضیح داد: خانه پانتومیم در استان‌های مختلف کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کند و خروجی این کارگاه‌ها در جشنواره حضور پیدا می‌کنند.

دبیر جشنواره بین‌المللی پانتومیم تاکید کرد: اهمیت این جشنواره به عنوان تنها جشنواره تخصصی و آموزشی پانتومیم بسیار بالا است و این جشنواره هم برای اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم هنرمندان تئاتر خیلی مهم شده است.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای دور سوم جشنواره پانتومیم انجام شده است ولی چون مدیرکل جدید ارشاد استان زنجان تازه در اداره‌کل ارشاد استان حضور پیدا کرده در حال بررسی شرایط و وضعیت جشنواره و برگزاری آن است.

قجر تصریح کرد: ما همه برنامه‌ریزی‌ها و کارها را انجام داده‌ایم ولی منتظر نظر مدیرکل ارشاد استان زنجان هستیم که جشنواره به شکل و شیوه‌ای برگزار شود. قبل از نوروز ۱۴۰۳ جلسه‌ای با ایشان داشتیم و تمام موارد جشنواره را توضیح دادیم و فیلم‌ها و کتاب‌های مرتبط با جشنواره را در اختیارشان قرار دادیم تا تصمیم‌گیری درباره جشنواره انجام شود.

وی در پایان با اشاره به تقویم برگزاری جشنواره بین‌المللی پانتومیم در مهر هر سال، یادآور شد: روز اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جشنواره به لحاظ کیفیت رضایت داشت و تاکید کرد که تعداد آثار بخش بین‌الملل بیشتر و کار روی این بخش با هدف معرفی استان و شهر زنجان به لحاظ تاریخی و فرهنگی افزایش پیدا کند. رییس سازمان مایم جهانی نیز خواستار افزایش تعداد آثار بین‌الملل از ۵ به ۱۰ اثر شد.

کد خبر 6078955 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • اهدای ۵۰۰ جلد کتاب با‌ارزش به کتابخانه‌های عمومی بوشهر
  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان