Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@17:42:46 GMT

وزیر کشور درگذشت محمدنبی حبیبی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۶۷۸۵

خرداد: عبدالرضا رحمانی فضلی با صدور پیامی درگذشت محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه را تسلیت گفت.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با صدور پیامی درگذشت محمدنبی حبیبی را تسلیت گفت.
متن پیام وزیر کشور بدین شرح است:
انا لله و انا الیه راجعونخبر درگذشت مرحوم محمد نبی حبیبی، دبیر کل یکی از دیرپاترین احزاب و تشکل های سیاسی کشور، موجب تاثر بسیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرحوم که نامش در زمره مبارزین علیه رژیم ستم شاهی ثبت شده است و از پیشروان همراهی و همگامی با نهضت امام خمینی بود، در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سنگرهای مختلفی از جمله در خانواده بزرگ وزارت کشور در مسئولیت استانداری تهران، فارس و خراسان و همچنین شهرداری تهران منشأ خدمات و آثار بسیار بوده است، که ان شا أ... نزد پروردگار قادر متعال، متنعّم و بهره مند خواهد بود.
اینجانب با تسلیت درگذشت این پیشکسوت انقلابی و مدیر مبارز، از خداوند بزرگ، غفران و رحمت واسعه و همنشینی با ابرار را برای ایشان و صبر و اجر برای خانواده محترم، همرزمان و همسنگران آن فقید سعید مسألت دارم.
عبدالرضا رحمانی فضلی برچسب ها: عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور ، محمدنبی حبیبی

منبع: خرداد

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور محمدنبی حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالله حبیبی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته مشاغل در محل مدرسه حضرت آمنه اهواز گفت: ۵۵۱ هنرستان در خوزستان وجود دارد که دانش آموزان در این هنرستان‌ها بر اساس استعدادی که دارند پرورش داده می‌شوند.   وی افزود: هنرستان‌های جوار صنعت توسط صنایع فعال در استان راه‌اندازی می‌شوند و نیروی با مهارت پرورش می‌دهند.   حبیبی ادامه داد: استاندار خوزستان تاکید بسیار زیادی بر توسعه هنرستان‌های جوار صنعت برای پرورش نیروی کار مورد نیاز صنایع استان دارد به همین دلیل از صنایع مختلف درخواست همکاری در ایجاد این مراکز را داریم.   مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: دانش‌آموزان به زودی وارد باید وارد بازار کار شوند به همین دلیل باید از دوران مدرسه به فکر مهارت‌آموزی این قشر بود.   وی یکی از وظایف آموزش و پرورش را توسعه هنرستان‌ها و تشویق دانش آموزان برای هدایت به سمت مهارت‌آموزی عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود با استعدادیابی، دانش‌آموزان را به ادامه تحصیل در هنرستان‌ها ترغیب کنیم.

دیگر خبرها

  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد + تسلیت وزیر