Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:58:31 GMT

برنامه های دهه فجر امسال وحدت آفرین باشد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۶۹۰۲

برنامه های دهه فجر امسال وحدت آفرین باشد

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد شاهچراغی روز دوشنبه در چهارمین نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه سمنان، افزود: انقلاب اسلامی بر محور وحدت شکل گرفت و تا ظهور امام عصر(عج) ادامه خواهد یافت.
وی تصریح کرد: نشست ها و جشن های در نظر گرفته شده به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی، رنگ خدایی و اسلامی داشته و نشاط آفرین باشد و موجب تقویت وحدت در جامعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه برنامه های تدارک دیده شده برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر باشد و باید به کیفیت برنامه ها هم توجه شود، اضافه کرد: دین اسلام طرفدار کیفیت است و مسوولان باید این مهم را محور برنامه ریزی ها برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مد نظر قرار دهند.
امام جمعه سمنان با بیان این که مساجد و اماکن مذهبی و مقدسه حرمت دارند، بیان کرد: مسوولان در برنامه ریزی ها و برگزاری جشن های انقلاب در ایام دهه فجر امسال به این مهم توجه ویژه داشته باشند تا حرمت و احترام مساجد حفظ شود.
شاهچراغی یادآور شد: محور سخنرانی ها در نشست های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر اساس منطق، اسلام و مبانی قابل قبول برای مردم باشد.
امام جمعه سمنان گفت: تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی محور سخنرانی ها در نشست های تخصصی و عمومی باشد.
به گزارش ایرنا، در چهارمین نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علیرضا آشناگر استاندار سمنان و جمعی از مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی حضور داشتند و درباره برگزاری هر چه بهتر برنامه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر کردند.
7342/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه های اجرایی دهه فجر دین جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ این جلسه به ریاست صلاح کردستانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد و با حضور رؤسای شورای اسلامی مهاباد ، گوگ تپه و خلیفان در دفتر معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهر تشکیل شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و تشریح برنامه های پیش بینی شده، تدابیر لازم در راستای برگزاری مراسم بزرگداشت شوراها اتخاذ شد.

غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، قدردانی از شوراهای اسلامی شهر و روستا، ارائه گزارش عملکرد، اجرای برنامه های هنری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری مهاباد از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت شوراها در مهاباد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند