Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نیازآذری در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز تاسف از اتفاقات مرتبط با لغو حکم یکروزه مدیر تازه منصوب ومعارفه شده آموزش و پرورش این شهرستان از وزیر آموزش و پرورش خواست با حیثت فرهنگیان بازی نکند.

نیازآذری با تاکید براینکه انتصاب و انتخاب مدیرشهرستان حق وزارتخانه است و با تصمیمات وپیشنهادات ستاد وزارت متبوع، استاندار مازندران ومدیرکل آموزش پرورش مازندران همراهی داشته ام اظهار داشت: بی ثباتی مدیریتی آموزش و پرورش شهرستان بابل محصول ناکارآمدی وزیر آموزش و پرورش است وایشان باید درخانه ملت پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازآذری با عذرخواهی از فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های دانشگر شهرستان بابل به خاطر بی تدبیری وزیر آموزش و پرورش از رئیس جمهورخواست با مقدرات این شهرستان بازی نشود.

نماینده مردم بابل در مجلس با تصریح اینکه دستگاه تعلیم و تربیت نباید وجه المصالحه مطامع اشخاص و کشمکش جریان های سیاسی شود از وزیر آموزش و پروش خواست استقلال رای داشته باشد و آرامش را به آموزش و پرورش بابل برگرداند.

عضومجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت لغو حکم مدیر تازه منصوب شده آموزش و پرورش بابل را رویه ای غیراخلاقی و بی احترامی به فرهنگیان دانسته وافزود: چرا وزیر با حیثیت همکارانش بازی می کند و آبروی یک انسان شریف ،متعهد، انقلابی وارزشی که ازفرهنگیان و مدیران توانمنددستگاه تعلیم و تربیت وازهنرمندان وستایشگران اهل بیت عصمت وطهارت بوده را در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاراج کرده است.

 نماینده بابل افزود: متاسفانه وزارت خانه دوماه پیش نیز متاثر از فشار و دخالت فردی خاص در اقدامی عجولانه و غیر اخلاقی حکم مدیر پیشکسوت و اخلاق مدار قبلی را علیرغم مخالفت روسای ادوار وبزرگان فرهنگی شهرستان درآستانه بازنشستگی لغو می کند و سپس حکم انتصابی مدیر جدیدرا یکروزه تغییر می دهد و چند ماه اداره بزرگ ترین نهاد تعلیم و تربیت استان مازندران را درالتهاب و بی ثباتی قرار داده است.

 نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد: من این اقدام وزیر را خلاف اخلاق می دانم و برای صیانت ودفاع از کرامت انسانی و منزلت فرهنگیان از رسالت نظارتی و پارلمانی جهت اصلاح  روندهای نادرست استفاده خواهم کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از مشکلات رفاهی ومعیشتی معلمان گفت: بخش اعظم مشکلات فرهنگیان محصول مقامات ضعیف این وزارتخانه می باشد.

کد خبر 4527437

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش مازندران مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین تکریم و معارفه استاندار مازندران ساعت ۹ صبح فردا سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور وحیدی وزیر کشور در در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران برگزار می‌شود   یوسف نوری در جلسه روز گذشته هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار جدید مازندران رای اعتماد گرفت و به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران پس از انقلاب منصوب شد.

یوسف نوری متولد ۱۳۴۰ اهل ایلام، دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد و علاوه بر سابقه تدریس در دانشگاه‌های کشور و نگارش ۵ جلد کتاب و ۱۰ مقاله در پژوهش‌های کاربردی و نشریه‌های علمی- پژوهشی فعالیت می‌کند   یوسف نوری در آذر ماه ۱۴۰۰ توانسته بود به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم از مجلس رای اعتماد بگیرد   او پیش از این انتصاب، فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آنها می‌توان به معاونت ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های ایلام و تهران مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد. سید محمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران نیز از سوی معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • استاندار جدید مازندران فردا معارفه می‌شود
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • وزیر سابق آموزش و پرورش استاندار مازندران شد
  • یوسف نوری استاندار مازندران می‌شود
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود