Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه مشکلات کشور را می‌دانیم. همه می‌دانیم سنگ‌های بزرگی در مسیر اقتصاد کشور افتاده است اما مردم هم باید زندگی کنند. صورت مردم دیگر به کبودی می‌زند از بس آن را سرخ نگه‌داشته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آقای حیدری یکی از همشهریان فارسانی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: گوشت به 80 هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برخی می‌گویند که 100 هزار تومان هم آن را خریده‌اند. مرغ هم که در پله 14 هزار تومان ایستاده است.
 
وی بیان کرد: برای آن‌هایی که این قیمت‌ها را اعلام می‌کنند و آن‌هایی که پول‌دارند، شاید این قیمت‌ها عجیب نباشد. برای بسیاری از مردم اما گوشت 80 هزار تومان و مرغ 14 هزارتومانی یعنی حذف گوشت قرمز و سفید از سبد زندگی.
 
وی اظهار داشت: نمی‌دانم آن‌هایی که دستی برای آتش مدیریت کشور دارند، از احوال زندگی مردم خبردارند؟ می‌دانند آن‌ها چگونه با این قیمت‌های افسارگسیخته زندگی می‌کنند؟
 
آقای همتی یکی دیگر از همشهریان فارسانی گفت: کارگران و کارمندان در این سرزمین چقدر درآمد دارند که با آن اجاره خانه بدهند، گوشت 80 هزار تومان بخرند، قسط‌ وام‌هایی که گرفته‌اند بپردازند و ...
 
وی بیان داشت: در زمان‌های نه‌چندان دور آن‌هایی که پول نداشتند، به غذاهای ساده اکتفا می‌کردند اما در حال حاضر غذاهای ساده هم لاک چری شده است. می‌گفتند آبگوشت، غذای کارگرها بوده اما اکنون غذایی است که شاید ماهی یک‌بار بشود آن را خورد.
 
وی بیان کرد: خیلی دردناک است که پدری تمام‌روز را تلاش می‌کند تا اهل خانه‌اش شام داشته باشند. آرزوی او، شام شب خانواده‌اش است نه آینده آن‌ها، نه ازدواج آن‌ها، نه دانشگاه رفتن آن‌ها، بلکه او فقط تلاش می‌کند تا شکم آن‌ها سیر شود.
 
وی اظهار داشت: چه کسی باید به حال این خانواده‌ها فکری کند، نمی‌دانم؟ کاش کسانی که اهل حساب‌وکتاب هستند، حساب می‌کردند چگونه یک خانواده با این گرانی، با حقوق 800 هزار تومان یا یک‌میلیون تومان، روزگار سپری می‌کند؟ کاش آن‌ها جدول‌ها را بالا و پایین می‌کردند و می‌دیدند که یک پدر چگونه با حقوق کم، شکم خانواده خود را سیر می‌کند؟
 
وی گفت: تازه این احوال افرادی است که سر ماه حقوق می‌گیرند. بیچاره آن‌هایی که چند ماه بی حقوق، روز و شب خود را سپری می‌کنند و از این و آن قرض می‌گیرند، به امید آنکه با حق‌های عقب‌افتاده هم قرض‌ها را بدهند هم زندگی کنند. زندگی کردن سخت شده است. چرخ زندگی خیلی‌ها در این سرزمین دیگر نمی‌چرخد. چرخ‌ها در گل مانده است.
 
وی در پایان افزود: همه مشکلات کشور را می‌دانیم. همه می‌دانیم سنگ‌های بزرگی در مسیر اقتصاد کشور افتاده است اما مردم هم باید زندگی کنند. صورت مردم دیگر به کبودی می‌زند از بس آن را سرخ نگه‌داشته‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد

شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: این تصمیم بر اساس روند کاهشی قیمت گوشت مرغ در استان و تصویب کاهش ان از سوی دولت اعلام شده است و عرضه گوشت مرغ بالاتر از ۸۰ هزار تومان تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در استان جوجه ریزی شده است که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد افزود: در این نشست هم چنین از همه وارد کنندگان و مباشران گوشت قرمز خواسته شد برنامه زمان بندی خود را برای واردات گوشت قرمز از کشور‌های دیگر اعلام کنند.

وی بیان داشت: با پیگیری‌های جهاد کشاورزی استان و اعطای تسهیلات لازم نیز قرار شد واحد‌های راکد و غیر فعال دامداری و دامپروری استان برای تولید گوشت قرمز فعال شوند.

شاه حسینی تصریح کرد: رصد و نظارت بر بازار گوشت قرمز نیز در استان با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در موضوع حبوبات نیز که در فروردین ماه شاهد افزایش قیمت حدود ۲۰ درصدی در اقلام بودیم مقرر شد پیگیری‌های لازم در تهران برای تامین و تخصیص ارز وارد کنندگان انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: مقرر شد سهمیه شکر ابلاغی به استان نیز هم چنان با نرخ مصوب از طریق سکو‌های تنظیم بازار توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش واردات گوشت منجمد
  • واردات گوشت منجمد افزایش می‌یابد
  • همه چیز درباره واریز یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه | جیب سرپرستان خانوارها پر پول شد
  • ارز واردات ۱۷۰ هزار تن گوشت قرمز اختصاص یافت
  • تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟