Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و ۴۵۵ کیلو مواد افیونی در شهرستان خاش خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری اظهار داشت:ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خاش با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان"، یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه با استفاده از خودرو‌های تیزرو درصدد جابه جایی محموله مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور بودند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خاش، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را که در یکی از محور‌های فرعی این شهرستان با ۲ دستگاه خودرو پژو در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر که با آتش پر حجم تکاوران پلیس، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و ۲ نفر از آنان مجروح و توسط عوامل امدادی تحت الحفظ به مراکز درمانی منتقل شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: ماموران در پاک سازی منطقه درگیری و بازرسی از خودرو‌ها یک تن و ۳۶۱ کیلو و ۱۷۶ گرم تریاک، ۳۴ کیلو و ۲۷۵ گرم هروئین، ۵ کیلو و ۴۹۷ گرم حشیش و ۵۴ کیلو و ۸۵۸ گرم سایر مواد مخدر، ۴ قبضه اسلحه کلاش، ۱۸ خشاب و ۳۱۶ فشنگ جنگی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آن‌ها خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس مواد مخدر قاچاق قاچاقچی اخبار اخبار حوادث ماموران پلیس خون قاچاقچیان مسلح درگیری عکس فیلم پسر پدر تهران بیمارستان خودکشی آشپز معروف ترکیه دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی احمدپور مواد مخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر رودسر، صحت موضوع محرز و خودرو سمند تاکسی متهم حین تردد در این شهرستان متوقف شد.

رمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۹۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان بیان‌داشت: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد افیونی به کشور جلوگیری کنند.

کد خبر 6063677

دیگر خبرها

  • ۲۹۴ کیلو مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در هرمزگان کشف شد
  • کشف ۲۹۴ کیلو مواد مخدر در هرمزگان 
  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر