Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان در این اطلاعیه عنوان کرده است: پیرو سوالات مکرر شهروندان در خصوص واکسیناسیون تکمیلی نوع تزریقی فلج اطفال، به اطلاع می‌رساند این طرح در مرحله نخست در 9 استان کشور شامل البرز، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، فارس، گلستان، مرکزی و یزد اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بدیهی است بعد از اعلام وزارت بهداشت در خصوص اجرای طرح یادشده در حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان، اطلاع‌رسانی تکمیلی انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اطلاعیه واکسن منطقه آزاد اروند فلج اطفال دانشکده علوم پزشکی آبادان آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : طی برنامه ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان جمعیت هلال احمر کشور، متقاضیان حج تمتع قبل از اعزام باید معاینات پزشکی و تاییدیه سلامت را از سوی هلال احمر دریافت کنند و سپس اقدامات سفر را انجام دهند.

وی اضافه کرد: در این معاینات صلاحیت و تائید توانایی جسمانی و روانی متقاضیان مورد بررسی قرار گرفت تا در صورت احراز، اسامی آنان در سامانه ثبت معاینات ثبت شده و زائران بتوانند در ادامه ثبت نام قطعی حج ۱۴۰۳ را انجام دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآور شد: در این راستا وضعیت سلامت ۹۶۵ زائر حج تمتع استان‌های کرمانشاه و ایلام با حضور پزشکان جمعیت هلال احمر استان تحت نظارت مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

محمدی با بیان اینکه امسال معاینات پزشکی زایران استان ایلام هم در کرمانشاه انجام می‌شود افزود: افرادی که به معاینات بیشتر نیاز داشته و یا مشکلاتی همچون ناراحتی‌های کلیوی و قلبی و عروقی داشتند نیز به مراکز تخصصی معرفی می‌شوند تا در انجام مراسم معنوی حج دچار مشکل نشوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • توصیه دامپزشکی گناباد در خصوص واکسیناسیون آنتروتوکسمی دام سبک
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • از الزام به "مرده‌شویی" تا "ساخت آهنگ"/ مجازات تکمیلی و جایگزین حبس هم باید باضابطه باشد
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز