Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس کلانتری 138 جنت آباد، با اعلام خبر دستگیری یک زورگیر سابقه دار درست در لحظه سرقت، گفت: این متهم سابقه دار که با سلاح سرد از شهرندان زورگیری می کرد، با تلاش ماموران شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "سعید لشینی" به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان در خصوص سرقت های یک زورگیر موتورسوار تیم های اطلاعاتی این کلانتری اقدامات خود را آغاز کرده و دستگیری این متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام کار تحقیقاتی پاتوق های این متهم و همچنین مخفیگاه وی در محدوده جنت آباد، شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیم های عملیاتی این کلانتری برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری 138، عنوان داشت: پس از چند شبانه روز انجام گشت های کنترل و مراقبت، در نهایت این متهم هنگام سرقت و زورگیری از یک شهروند مشاهده و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

سرهنگ واعظی تصریح کرد: متهم به همراه موتورسیکلتش به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از شهروندان اعتراف و همچنین به 9 فقره سرقت دیگر نیز اقرار کرد.

گفتنی است، در بازرسی از وسایل همراه این متهم 2 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی کیف پول زنانه و مردانه مسروقه کشف و با شناسایی مالکانشان به آنها بازپس داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث سرقت اخبار حوادث سرقت سارق غرب تهران دستگیر شد عملیات ضربتی عکس فیلم پسر پدر بیمارستان خودکشی تهران آشپز معروف ترکیه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان

همشهری آنلاین - حوادث: هفته گذشته پسر جوانی که بر اثر اصابت چاقو به شدت مجروح شده بود پس از آنکه با موتورسیکلت به بیمارستانی در جنوب تهران منتقل شد جانش را از دست داد. این ماجرا به بازپرس کشیک دادسرای امور جنایی تهران گزارش شد و به دستور او تحقیقات در این باره آغاز شد.

شواهد به دست آمده نشان می‌داد که او در جریان یک درگیری با چاقو مجروح شده و توسط یکی از دوستانش با موتورسیکلت به بیمارستان انتقال یافته است. ماموران در جریان بررسی‌های اولیه موفق شدند جوان موتورسواری را که مقتول را به بیمارستان منتقل کرده بود شناسایی و دستگیر کنند. او درباره پشت پرده این ماجرا گفت:‌ یکی از دوستانم که مدتها به اتهام سرقت در زندان بود ۲ روز قبل از حادثه از زندان آزاد شده بود. او از قبل با مقتول اختلاف داشت. روز حادثه آنها با یکدیگر درگیر شدند و مقتول مجروج شد. دوستم هم از من خواست برای اینکه اتفاق بدی نیفتند جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کنم. من هم او را سوار موتورسیکلتم کردم و به بیمارستان بردم اما دقایقی بعد فهمیدم که او فوت شده است. بعد از این حادثه هم از دوستم خبر ندارم و نمی‌دانم کجا فرار کرده است.

بر اساس این گزارش هم اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل ادامه دارد.

کد خبر 846136 برچسب‌ها زندان تهران قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار در تهران فوت شدند
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار فوت شدند
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران