Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این مقاله قصد داریم به شما دستور تهیه چیز کیک یخچالی رو آموزش بدهیم، چیز کیک بسیار خوش مزه می باشد و به عنوان دسر سرو می شود، چیز کیک مربوط به قرن بیستم می باشد و یک دسر آمریکایی محسوب می شود. چیز کیک به دو روش تهیه می شود، روش پخته شده و روش پخته نشده، در روش پخته نشده چیز کیک را بعد از این که آماده شد درون یخچال می گذارند تا شکل بگیرد و سفت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اسم این دسر می توان فهمید که مواد اصلی تشکیل دهنده چیز کیک، پنیر می باشد. در ادامه با آموزش دستور تهیه چیز کیک یخچالی با شما خواهیم بود.

مواد مورد نیاز برای تهیه چیز کیک

پنیر خامه ایی یا ماسکار پونه: 200 گرم
بیسکویت یا پودر بیسکویت: 200 گرم
کر: 150 گرم
وانیل: 1 قاشق چایی خوری
خامه: 200 گرم
شکر: نصف پیمانه
پودر ژله با طعم دلخواه: 1 بسته
پودر ژلاتین: 2 قاشق غذا خوری
آب جوش
قالب کمر بندی

دستور تهیه چیز کیک یخچالی

1. اگر نتوانستید پودر بیسکویت تهیه کنید، می توانید بیسکویت هایی که تهیه کرده اید را با استفاده از گوشت کوب یا مخلوط کن و هر وسیله ایی که می شناسید پودر کنید.

2. بعد از آن که بیسکویت ها را پودر کردید، کره را بیاورید و داخل پودر بیسکویت بریزید و آن ها را به صورت کامل مخلوط کنید، بعد از آن که مخلوط شدند آن ها را درون یک قالب کمر بندی بریزید و به مدت زمان10 دقیقه درون فریز بذارید.

3. قالبی که درون یخچال گذاشته بودید را بیرون بیاورید، سپس به سراغ پودر ژلاتین خود بروید و آن را داخل یک چهارم لیوان آب جوش بریزید و به صورت کامل هم بزنید تا کامل مخلوط بشوند، و سپس آن را یک جا بگذارید و به سراغ سایر مواد بروید. پنیری که در اختیار دارید را داخل هم زن بریزید و بعد از آن وانیل، شکر و خامه رو به آن اضافه کنید و با هم زن آن ها را 2 دقیقه هم بزنید. سپس ژلاتینی که آماده کرده بودید را بیاورید و با آن ها به صورت کامل مخلوط کنید و سپس مخلوطی که درست کرده اید را بر روی قالب بریزید و آن را داخل یخچال بگذارید و بعد از یک ساعت آن را بیرون بیاورید.

4. برای درست کردن قسمت ژله ایی چیز کیک، ابتدا پودر ژله ایی که تهیه کرده اید را آماده کنید. بعد از آنکه چیز کیک را از یخچال بیرون آوردید به صورت دلخواه روی آن میوه بچینید و سپس ژله ایی که آماده کرده بودید را بر روی قسمت پنیری چیز کیک بریزید و آن را به حال خودش بذارید تا کامل خودش را بگیرد و سفت شود. بعد از اینکه مطما شدید ک چیز کیک کامل خودش را گرفته، آن را از قالب در بیاورید و از طعم خوش مزه آن لذت ببرید.

امیدواریم که با استفاده از این مقاله دستور تهیه چیز کیک یخچالی را به صورت کامل یاد گرفته باشید و هر موقع که خواستید آن را به راحتی تهیه کنید.

منبع: برترین ها

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه کیک شکلاتی فقط در ۷ دقیقه (فیلم)

 

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ساده‌ترین روش تهیه کیک شکلاتی قابلمه‌ای (فیلم) طرز تهیه کیک خیس شکلاتی به ساده‌ترین روش در خانه (فیلم) طرز تهیه کیک صبحانه ساده، نرم و خوشمزه (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه حلوا ارده خانگی به سبک عربی (فیلم)
  • طرز تهیه سوسیس جگر گاو توسط زوج پرتغالی (فیلم)
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • نماهنگ «دختر سمپاد»
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر
  • طرز تهیه کیک شکلاتی فقط در ۷ دقیقه (فیلم)
  • رسول صدرعاملی فیلم جدید می‌سازد
  • عبور تولید آلومینیوم کشور از مرز ۶۳۵ هزار تن