Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی فوتبال امید ایران معتقد است با پایان جام ملت‌های آسیا باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای آماده سازی تیم امید در راه صعود به المپیک استفاده کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، رضا شاهرودی در این خصوص گفت:بخش قابل توجهی از مردم و فوتبال دوستان علاقمند بودند که تیم ملی قهرمان جام ملت ها شود اما در هر صورت در مرحله نیمه نهایی نتیجه دیگری رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مسئله مهم این است که با تمام توان و تمرکز به دنبال موفقیت تیم ملی امید باشیم. فراموش نکنیم که صعود به المپیک برای همه ما خصوصا مردم و فوتبال دوستان بسیار مهم است.


شاهرودی اضافه کرد:تیم امید ایران تا امروز برنامه های آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشته و 7 بازی تدارکاتی انجام داده که بیشتر از تمامی رقیبانش بوده اما از این به بعد باید روند آماده سازی تیم با همکاری و کمک باشگاهها به خوبی دنبال شود. زمان زیادی تا آغاز مسابقات مرحله اول نداریم که حدود 50 روز دیگر در تهران برگزار می شود. باید ساختار و هماهنگی تیم در فرصت باقیمانده به خوبی حفظ شود و اردوها همچنین مسابقات دیگری داشته باشیم تا با آمادگی کامل در این رقابت ها حاضر شویم.


مربی تیم امید همچنین در پایان گفت:تیم امید از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد. تا امروز شرایط خوبی برای آماده سازی این تیم ایجاد شده و امیدوارم در فرصت باقیمانده هم بتوانیم برنامه ها را به خوبی اجرا کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شاهرودی فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد

در راستای اجرای طرح سه شنبه‌های امید، مدرسه خیرساز دو کلاسه در بخش مرکزی روستای شاهین قلعه شهرستان مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری، فرماندار مشهد در مراسم افتتاح  مدرسه خیرساز دو کلاسه در بخش مرکزی روستای شاهین قلعه شهرستان مشهد که در راستای طرح سه شنبه‌های امید برگزار شد، گفت: امروز در روستای شاهین قلعه به همت خیرین مدرسه دو کلاسه‌ای ایجاد شده است تا دانش آموزان بتوانند در این روستا ادامه تحصیل دهند، امروز آموزش و پرورش بویژه در بخش تبادکان و معاونت نوسازی مدارس تمام توان خود را برای اجرای طرح سه شنبه‌های امید گذاشته‌اند.

وی افزود: به لطف خداوند و با تلاش همه در حوزه مدرسه‌سازی از آبان ماه هر سه شنبه توانستیم یک مدرسه را در شهرستان مشهد افتتاح کنیم تا در سال تحصیلی 1404 با کمبود مدرسه روبه رو نباشیم و امروز در اکثر روستاهای حاشیه شهر مشهد نیز مدرسه و هنرستان افتتاح شده است.

داوری گفت: وقتی یک خیر پای کار می آید برکتش به اندازه ای است که سایر خیرین نیز پای کار می‌آیند و سرعت کار در مدارس خیرساز بسیار بالاست به طوریکه ما سه شنبه هر هفته بدون وقفه شاهد افتتاح یک مدرسه در شهرستان مشهد هستیم، انسجام در هرکاری بسیار ارزشمند است  امیدوارم روزی به نقطه ای برسیم که در شهرستان مشهد دیگر متقاضی فضای آموزشی نباشد بلکه توانمان را در حوزه آموزش بگذاریم.

عبداللهی، رئیس آموزش و پرورش منطقه تبادکان نیز با بیان این مطلب که امروز این مدرسه به یاد زنده یاد حاج حسین یزدی و فرزندش احمد یزدی افتتاح می‌شود، گفت: مرحوم حاج حسین یزدی آرزو داشت که مدرسه افتتاح شود و شاهد این مراسم باشد و زمانیکه در بستر بیماری بود می‌گفت برای خانواده ام یک روضه رضوان ساختم و امروز این مدرسه دو کلاسه با 2 میلیارد اعتبار ساخته شده است تا دانش آموزانی که برای تحصیل به روستاهای اطراف می‌رفتند بتوانند در روستای خود به ادامه تحصیل بپردازند.

وی افزود: از 10آبان امروز هفدهمین مدرسه را در منطقه تبادکان شهرستان مشهد افتتاح کردیم و 339 کلاس از ابتدای سال 1402 تا امروز به سرانه آموزشی استان اضافه شده است.

عبداللهی تصریح کرد: استخر و دو سالن ورزشی و 11میدان چمن ورزشی نیز افتتاح شده که در هفته آینده 4زمین چمن مصنوعی اماده افتتاح است که این پروژه ها نیز 41میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است