Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تهاتر حدود ۴۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران استان از دولت با بدهی‌های آن‌ها به سیستم بانکی و سازمان امور مالیاتی خبر داد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسن نوروزی عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امسال 40 میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران از دولت با بدهی‌های آن‌ها به سیستم بانکی و سازمان امور مالیاتی تهاتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت بحث بودجه‌ریزی عملیاتی اشاره کرد و افزود: تاکنون تنها اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بحث بودجه‌ریزی عملیاتی را اجرایی کرده و سایر دستگاه‌های استانی که بودجه استانی دارند مکلف هستند تا پایان هفته به منظور اجرای بودجه‌ریزی عملیاتی با واحدهای زیردست خود تفاهم‌نامه منعقد کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نهادینه کردن بحث بودجه‌ریزی عملیاتی زمان‌بر است، گفت: ما همگام با کشور اجرای این طرح را شروع کردیم و امیدواریم بتوانیم آن را با سرعت مطلوب اجرایی کنیم.

نوروزی در رابطه اعتبارات عمرانی استان هم گفت: به طور معمول 15 تا 20 درصد اعتبارات عمرانی دولت در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد و مابقی اعتبارات در اختیار سازمان‌های مرکزی و وزارت‌خانه‌ها قرار دارد که بر این اساس، میزان جذب اعتبار از ردیف‌های متمرکز ملی را از ملاک‌های ارزیابی مدیران قرار داده‌ایم.

157 میلیارد تومان بدهی دستگاه‌های دولتی کرمان به پیمانکاران تهاتر شدکرمان| امکان تهاتر بدهی پیمانکاران از دولت در بودجه 98 تصویب شدمشکلات اعتباری تامین اجتماعی یزد با تهاتر برطرف می‌شود

وی از جذب اعتبارات اسناد خزانه استان خبر داد و بیان کرد: امسال 127 میلیارد تومان اعتبار از این محل به استان اختصاص داده شد که جز محدود استان‌هایی هستیم که موفق به جذب این اعتبار شدیم و نقدینگی آن به پیمانکاران پرداخت شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست اظهار داشت: با وجود تمام تنگناهایی که کشور با آن روبرو است در نیمه دوم سال 96 و سال 97 اقدامات خوبی در جذب منابع و اعتبارات استان صورت گرفت و از این حیث بین 10 استان نخست کشور قرار داریم.

علی‌محمد احمدی از مدیران کل استان خواست برای جذب اعتبارات ملی با وزارت‌خانه‌های مربوطه رایزنی کنند و گفت: مدیرکل ما نماینده حاکمیتی وزیر در استان است و باید روی حوزه خود تسلط داشته باشد و وظیفه استاندار نیست که حق یک دستگاه را از وزیر مربوطه بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه مدیران کل ما باید بتوانند حق استان را از اعتبارات ملی بگیرند، عنوان کرد: البته دولت در شرایط کنونی با تنگناهایی در بحث مالی روبرو است که بر این اساس همه دستگاه‌ها را به صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد امر به معروف استان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی استان گفت: مرحله نخست طرح نور که با هداف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا می‌شود، تذکر و ارشاد است.
حجت الاسلام پیش قدم با تأکید بر اینکه کشف حجاب حرام شرعی، سیاسی و نوعی قانون شکنی است، افزود: کسی که قانون را رعایت نکند مجرم است و باید با او برخورد قانونی شود.
وی با تأکید بر لزوم تبیین گری و تذکر لسانی نسبت به افراد بدحجاب، بیان کرد: پایه و اساس طرح نور با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در وهله نخست تذکر و ارشاد است، اما اگر ثابت شود فرد به صورت سازمان یافته به دنبال هنجارشکنی و ترویج فرهنگ منحط غربی است با او برخورد قانونی خواهد شد.
پیش قدم ادامه داد: به همت گروه‌های مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، بازرسی و تذکر لسانی از مراکز درمانی و بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد آعاز شد.
این طرح در راستای مطالبات مردمی و اجرای قانون درمراکز درمانی استان شروع شده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران در سال جاری پرداخت می شود
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد