Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:27:11 GMT

بازگشت کیلور ناواس به تمرینات رئال

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۰۳۸۲

بازگشت کیلور ناواس به تمرینات رئال

حضور کیلور ناواس در تمرینات گروهی، یک خبر خوب دیگر برای سولاری در آستانه بازی برگشت برابر جیرونا بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که اعلام شد مصدومیت سرخیو راموس جدی نیست و او می تواند یکشنبه بعد برابر آلاوس به میدان برود و امروز بازگشت کیلور ناواس به تمرینات، خبر خوشحال کننده دیگر برای سولاری و هواداران رئال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومان رئال یک به یک بهبود پیدا می کنند و در حال حاضر تنها آسنسیو و وایه خو قادر به همراهی رئال نیستند.

 

 

 

 

ناواس که فصل جاری و به خصوص پس از آمدن سولاری جایگاه خود در ترکیب ثابت رئال را از دست داده، تنها در کوپا دل ری شانس بازی کردن دارد و به این ترتیب او پنجشنبه در مونتولیوی می تواند برابر جیرونا به میدان برود. رئال بازی رفت را 4-2 پیروز شده و برای صعود به نیمه نهایی کار دشواری پیش رو نخواهد داشت.

 

 

رئال مادرید کیلور ناواس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید کیلور ناواس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد