Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@22:37:34 GMT

پرداخت حق التدریس معلمان شاغل به روز شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۰۶۷۶

پرداخت حق التدریس معلمان شاغل به روز شد

صراط:

مسعود ثقفی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: پرداخت حق التدریس معلمان به صورت فوق العاده ویژه ماهانه همراه با حقوق به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

وی تأکید کرد: این فوق العاده ویژه به صورت ۱۷ و نیم درصد حقوق ثابت و فوق العاده‌های مستمر فرهنگیان خواهد بود و معلمان در عوض به جای ۲۴ ساعت در هفته ۳۰ ساعت در هفته در مدرسه حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثقفی با اشاره به اینکه اجرای این طرح به طور کامل اختیاری است، افزود: دبیران و هنرآموزان متقاضی دریافت فوق العاده ویژه می‌توانند از شنبه هفته آینده به واحد‌های اداری ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند که در صورت نیاز به جنسیت و رشته مورد نظر فرم درخواست را پر خواهند کرد.

وی گفت:​ پرداخت فوق العاده ویژه از اول مهر امسال محاسبه می‌شود و در صورت صدور حکم جدید این فوق العاده ویژه با حقوق بهمن و یا اسفند پرداخت خواهد شد.

ثقفی افزود:​ پیش از اجرای این طرح پرداخت حق التدریس معلمان شاغل با تأخیر چند ماهه بود که در این صورت به روز می‌شود.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت:​ فوق العاده ویژه در هر ۱۲ ماه سال پرداخت خواهد شد و محاسبه فوق العاده ویژه در حقوق رسمی و در نهایت افزایش حقوق بازنشستگی و پاداش پایان خدمت از مزایای اجرای آن خواهد بود.

ثقفی افزود: اجرای این طرح به هیچ عنوان به معنای افزایش ساعات رسمی معلمان (۲۴ ساعت در هفته) نخواهد بود و فقط معلمان رسمی حق التدریس خود را با ۶ ساعت اضافه کار همراه با حقوق رسمی خود دریافت خواهند کرد.

وی گفت:​ این طرح به صورت یکساله اجرا می‌شود و با اجرای این طرح بخشی از کمبود ساعات درسی معلمان در مدارس جبران خواهد شد.

ثقفی به معافیت مدارس از پرداخت هزینه‌های آب و برق و گاز اشاره کرد و افزود:​ طبق مصوبه مجلس آب و برق و گاز مدارس از فروردین امسال رایگان است و مدیران مدارس به هیچ عنوان قبض‌های آب و برق و گاز را پرداخت نکنند.

وی تأکید کرد: آمار و اطلاعات مدارس مشمول این طرح به سازمان‌های آب و برق و گاز اعلام شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پرداخت حق التدریس معلمان شاغل آموزش و پرورش شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران

همشهری آنلاین - مهدی اسماعیل پور: علاوه بر سوله‌های ورزشی الزهرا، شهرداری تهران به دنبال توسعه و گسترش مجموعه‌های ورزشی ویژه زنان است و در گام نخست ۵ مجموعه جدید ورزشی ویژه زنان به زودی در شهر تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

افزایش مجموعه های ورزشی بانوان به ۱۶ مجموعه

در همین رابطه نجم الدین عبادتی، معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران از بازسازی و تجهیز ۵ مجموعه ورزشی جدید ویژه زنان خبر داد و گفت: « این ۵ مجموعه تا پایان اردیبهشت ماه در شهر تهران افتتاح می‌شود.»

عبادتی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان(غیر از سوله های ورزشی الزهرا) در شهر تهران فعال است، گفت: «۵ مجموعه ورزشی شهر تهران که پیش از این در اختیار پیمانکار بود، باز پس گیری شده و درحال بازسازی و تجهیز شدن است تا پس از تکمیل و بهره برداری به ورزش زنان تهرانی اختصاص داده شود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته این مجموعه‌ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهید رسید.»

افزایش مجموعه های ورزشی بانوان به ۲۰ مجموعه

عبادتی در ادامه از اضافه شدن چند مجموعه ورزشی دیگر به ورزش زنان در آینده خبر داد و افزود: «برنامه ریزی و هدف گذاری اصلی این است که تعداد مجموعه‌های ورزشی اختصاصی به ۲۰ مجموعه افزایش پیدا کند. همان طور که اشاره شد درحال حاضر ۱۱ مجموعه ورزشی ویژه زنان در شهر تهران فعال است که با اضافه شدن ۵ مجموعه جدید تعداد آنها به ۱۶ مجموعه افزایش پیدا خواهد کرد. در همین رابطه چند مجموعه ورزشی دیگر شناسایی شده و درحال پیگیری کارهای مربوط به بازپس گیری آنها از پیمانکاران هستیم که پس از نهایی و قطعی شدن کار، آنها نیز در زمان خودش اطلاع رسانی خواهد شد.»

توسعه ورزش زنان در سال ۱۴۰۳

مرجان میرزایی قاضی، معاون ورزش زنان سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در خصوص افزایش مجموعه های ورزشی ویژه زنان، با استقبال از این موضوع گفت: «با افزایش این مجموعه‌های ورزشی قطعا شاهد افزایش تعداد زنان ورزشکار در شهر تهران خواهیم بود. از طرف دیگر وجود مادر و زن ورزشکار در یک خانواده باعث می شود تا تمام اعضای خانواده تشویق و ترغیب به ورزش و فعالیت های ورزشی شوند. در رویدادهای ورزشی هم رشته‌های ورزشی به شکل انتخاب و طراحی شده اند که تمام زنان از نو نهال تا سالمند بتوانند در آن مشارکت کنند.»

میرزایی در ادامه افزود: «یکی دیگر از برنامه‌های ما در سال ۱۴۰۳ برای توسعه ورزش زنان افزایش ایستگاه‌های ورزش مخصوص آنها و توسعه ایستگاه‌های ورزشی عصرگاهی است تا با توجه به رایگان بودن این موضوع، زنان شاغل هم بتوانند از این فرصت استفاده کنند. درحال حاضر تعداد ایستگاه های ورزشی زنان شهر تهران ۵۷۰ ایستگاه است که امسال به ۶۳۰ ایستگاه افزایش پیدا می کند. ایستگاه های عصرگاهی ۶۵ تا ۶ عصر، یا ۶ تا ۷ عصر است.»

کد خبر 846782 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران ورزش زنان تهران ورزش پایتخت ورزش همگانی زنان

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود