Web Analytics Made Easy - Statcounter

افراد حاضر در فرودگاه امام خمینی (ره) با حسرت درباره عدم قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، صحبت می‌کنند. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 و عدم راهیابی به فینال این رقابت‌ها امروز (سه‌شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به تهران بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* خبرنگاران و رسانه‌های مختلف خبری و تصویری برای پوشش خبری بازگشت تیم ملی ایران از امارات در فرودگاه امام خمینی حاضر هستند.

* خبری از استقبال از تیم ملی ایران نیست و هنوز مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدارسیون فوتبال برای استقبال از تیم ملی در فرودگاه امام حاضر نشده‌اند.

* در حد فاصله بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان به تهران، بدل لیونل مسی در فرودگاه حضور داشت که مردم با او عکس سلفی گرفتند.

* تعدادی از مسئولان فدراسیون فوتبال مثل ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی، فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران و هدایت ممبینی قبل از بازگشت تیم ملی فوتبال وارد تهران شدند.

* مردم و افراد حاضر در فرودگاه، دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بین دو تیم فوتبال قطر و امارات را از طریق مانیتور تماشا می‌کنند که در این بین اکثرا ایرانی ها با حسرت از نرسیدن ایران به فینال این رقابت‌ها حرف می‌زنند.

* یک نفر با پرچم پرسپولیس برای استقبال از تیم ملی ایران در فرودگاه حاضر شده است.

* از سوی برخی از مسئولان فرودگاه امام خمینی به خبرنگاران گفته شد فدراسیون فوتبال در نامه‌ای اعلام کرده خبرنگاران اجازه ورود به محوطه داخلی فرودگاه را ندارند و اگر می‌خواهند مصاحبه‌ای داشته باشند باید در خارج از محوطه باشد.

کی‌روش: خاطرات حضورم در ایران تا آخر عمر در ذهنم باقی می‌ماند

 

انتهای پیام /

R7869/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسافران عتبات عالیات سوار هواپیما برای پرواز به مقصد نجف شده‌اند. پس از انکه پرواز با حدود سه ساعت تاخیر اتفاق افتاده است، چهل دقیقه پس از پرواز، با استناد به انکه هواپیما نقص فنی دارد، بار دیگر به فرودگاه امام خمینی بازگشته است.

از ساعت سه و نیم عصر تا کنون هنوز هیچ پاسخی از سوی مقامات فرودگاه داده نشده تا جایی که حتی یکی از مسافران از بلندگوی فرودگاه اعتراض خود را اعلام و خواستار پاسخگویی مقامات شده است.

طبق قوانین یاتا پروازی که شش ساعت تاخیر داشته باشد موظف به پرداخت خسارت، برگرداندن وجه و حتی گرفتن هتل برای مسافران است اما نه تنها این قوانین مورد رعایت مسئولان این شرکت نیست بلکه تا کنون به رغم گذشت ساعت‌ها سرگردانی هیچ کسی جوابگوی مسافران نیست.

یک فعال رسانه‌ای نیز در صفحه‌ی شخصی خود نوشت: هواپیمایی آتا افتضاحه. نیم ساعت تو آسمون به مقصد نجف در حال پرواز بودیم که با نقص فنی برگشتیم فرودگاه امام . استرس داخل پرواز یک طرف بلاتکلیفی الانمون یک طرف . مسئولان وزارت راه نمی‌خوان پاسخگو باشن؟

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889086

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • شهردار تهران در افطارخونه طهران
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • شهدای غزه، میهمان ضیافت‌ تهران‌اند یا میزبان؟
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد