Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@13:41:23 GMT

ضرب و شتم هوادار قطری و بارش میوه و اشیا از سکوها

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۱۵۵۶

ساعت 24- هواداران اماراتی بدترین عکس العمل‌ها را در واکنش به شکست تیم ملی کشورشان از خود نشان دادند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال امارات و قطر برای مشخص شدن دیگر فینالیست مسابقات جام ملت‌های آسیا، در حالی به سود قطر به پایان رسید که بیش از 40 هزار تماشاگر اماراتی ورزشگاه محمد بن‌زاید ابوظبی را با ناراحتی شدید ترک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هواداران امارات به خاطر حساسیت بالای بازی از دقیقه 60 به بعد ایستاده بازی را تماشا می‌کردند.

* با چند برابر شدن پلیس‌های اماراتی مقابل سکوهای تماشاگران در نیمه دوم، دیگر خبری از پرتاب کفش و بطری آب از سوی اماراتی‌ها به زمین نبود تا اینکه قطر گل سوم را به ثمر رساند. در این هنگام شاهد بارش اشیا و میوه‌های مختلف به زمین از سوی تماشاگران بودیم.

* پس از گل سوم قطر، اکثر هواداران اماراتی با سر دادن شعارهای تند و اعتراض آمیز، ورزشگاه را ترک کردند.

* هنگام به ثمر رسیدن گل سوم قطر، یکی از هواداران در میان اماراتی‌ها به خوشحالی پرداخت و این مورد کافی بود تا مورد ضرب و شتم سایر هواداران قرار بگیرد. گویا این تماشاگر مضروب شده قطری بود و در نهایت توسط مأموران پلیس از میان اماراتی‌ها به بیرون هدایت شد.

* بعد از گل چهارم قطر، این بار شاهد پرتاب اشیا از سوی اماراتی به سمت بازیکنان تیم ملی کشور خودشان بودیم.

* سالم الحمدادی بازیکن امارات بعد از پایان بازی به سمت عفیف اکرم دوید و ضربه‌ای به صورت وی کوبید. عفیف هم دوان دوان راهی رختکن شد.

* با توجه به جو ورزشگاه، مسئولان AFC بعد از پایان بازی جایگاه را مخالف سکوهای تماشاگران قرار دادند تا مصاحبه‌ها در فضای امنی انجام شود.

* به بازیکنان قطری اجازه خوشحالی در پایان بازی داده نشد و آنها سریعاً راهی رختکن شدند.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!

رضا عنایتی امروز مقابل تیمی که خودش تاسیس کرده است، به تساوی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی دو تیم تهرانی بی‌طرفدار یعنی پیکان و هوادار آغاز شد!

تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

محسن سفید چقایی در دقیقه 20 هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری در دقیقه 30 گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه 86 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

فرزاد منصوری، داور این مسابقه به علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان و امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی از هوادار کارت زرد نشان داد.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی 25 امتیازی شدند و با تفاضل گل 7- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 8- را دارد.

دیگر خبرها

  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • اشتباه محاسباتی عجیب بخشی از هواداران بارسلونا و پرتاب اشیا به سمت اتوبوس خودی پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم