Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان در هنگام ورود تیم ایران به کشور به کارلوس کی‌روش اعتراض کردند. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا امشب (سه‌شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در هنگام بازگشت ملی‌پوشان به تهران حدود 100 - 150 هوادار در فرودگاه حضور داشتند و در هنگام خروج کی‌روش از ترمینال فرودگاه، تعدادی از هواداران به این مربی اعتراض کردند که این اقدام آنها با واکنش تعدادی دیگر از مردم روبه‌رو شد. پس از این اتفاق درگیری لفظی و دو دستگی بین آنها به وجود آمد.

* مرتضی پورعلی‌گنجی،‌ رامین رضاییان، میلاد محمدی، مهدی طارمی و چند بازیکن دیگر لژیونر کشورمان هنگام خروج از فرودگاه با کارلوس کی‌روش خداحافظی کردند.

* علیرضا بیرانوند هنگام خروج از فرودگاه به دلیل ازدحام مردم با مشکل مواجه شد و به همین دلیل مسئولان فرودگاه این دروازه‌بان را به کافی‌شاب فرودگاه بردند تا پس از عادی شدن وضعیت او راهی اتوبوس تیم ملی شود.

* شماری از هواداران حاضر در فرودگاه، پرچم تیم فوتبال پرسپولیس را به کی‌روش نشان داده و با این حرکت اعتراض خود را به سرمربی تیم ملی اعلام کردند.

* کارلوس کی‌روش به دلیل ازدحام مردم نتوانست از در اصلی فرودگاه خارج شود به همین دلیل با هماهنگی مسئولان به مسیر دیگری برای خروج هدایت شد و جدا از سایر بازیکنان فرودگاه را ترک کرد.

تیم ملی فوتبال به ایران بازگشت/ هدیه تاج به کی‌روش

 

انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کارلوس کی‌روش تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم بروند. ساعتی قبل خبری مبنی بر عدم حضور هواداران در این بازی در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر این موضوع را تکذیب کرد.

غفاری در این رابطه اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ نامه‌ای مبنی بر عدم حضور هواداران در بازی دو تیم آلومینیوم و پرسپولیس دریافت نکرده‌ایم و ورزشگاه امام خمینی (ره) را آماده حضور هواداران در این بازی خواهیم کرد.

او ادامه داد: تاکنون اصلاً صحبتی مبنی بر عدم حضور هواداران را دریافت نکرده‌ایم و به محض مهیا شدن شرایط، بلیت فروشی انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6086575

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم