Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای گرافیک استان با هدف اعتلا و گسترش اهداف بزرگ انقلاب خبر داد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا براتی عصر امروز در بازدید ازخبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی اظهار داشت: این رویداد به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عزیز به عنوان گامی کوچک در راستای تحقق آرمان های بزرگ انقلاب ارزشمند اسلامی و با هدف اعتلا و گسترش اهداف بزرگ این انقلاب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری نخستین استارتاپ تخصصی تولید محتوای گرافیک در استان خراسان جنوبی گفت: این رویداد فرهنگی در تاریخ هجدهم بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: دستور کار ما در این برنامه استعدادیابی جهت آموزش و رشد هنرمندان بومی استان بوده که امید است با استقبال عمومی خوبی مواجه شود.

براتی بیان کرد: با توجه به اینکه فضا برای کارگرافیکی و رسانه ای بسیار زیاد است و از طرفی دیگر شاهد آن هستیم که دشمن در فضای مجازی برنامه‌ریزی گسترده ای  برای تغییر افکار جوانان و نوجوانان از مسیر صحیح انقلاب و ارزش های اسلامی دارد بنابراین باید نیروهای انقلابی با تمام قوا وارد میدان شوند تا نقشه شوم دشمنان خنثی شود و در راستای آرمان های انقلاب گام های استوار یکی پس از دیگری برداشته شود.

همایش «انقلاب در فضای مجازی» در شیراز برگزار شدنخستین رویداد رقابتی فعالان فضای مجازی خراسان رضوی برپا می‌شود«چادر مادر»؛ پویش جدید فضای مجازیوی  با ذکر این مهم که مربیان متخصص جهت داوری و آموزش در این رویداد فرهنگی از اساتید برجسته کشوری  هستند بیان کرد:  موضوعات این رویداد در زمینه های گرافیکی بوده ، اما به جهت جلوگیری از هرگونه تقلب و درجهت بالابردن امنیت هنری و حرفه ای ، محوریت های این استارتاپ در افتتاحیه این مسابقه اعلام خواهد شد.

مسئول مرکز تولید و نشردیجیتال انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در اختتامیه این رویداد هدایای ارزشمندی به نفرات برتر و همچنین لوح یادبودی به تمامی شرکت کنندگان اهدا خواهدشد.

وی افزود: متقاضیان می توانند برای ثبت نام و شرکت در این استارتاپ با شماره 09105482080 (در شبکه های اجتماعی ) تماس  حاصل کرده و یا به صورت حضوری همه روزه از ساعت 8 الی 14، با مراجعه به مرکز فضای مجازی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی واقع در بیرجند – انتهای خیابان معلم – ناحیه بسیج – قرارگاه فضای مجازی، جهت ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/ ع

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز هوشیاری ارتشیان خاری بر چشک دشمنان است، گفت: امروز ارتش اسلام یک ارتش مقتدر در سطح جهان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرتیپ دوم جلیل شاطری در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: 29 فروردین و روز ارتش را باید مناسب مسائل و وضعیت روز تبیین و تشریح کنیم.

وی ادامه داد: در دوران انقلاب بر اساس جوی که حاکم بود بر فضای انقلاب دشمنان با همکاری عده‌ای می‌خواستند انحلال ارتش را اعلام کنند اما یک فرمان امام(ره) در 29 فروردین ماه همه توطئه‌های آن را خنثی کرد و ما نیز وظیفه داریم فرمان امام(ره) را همیشه گرامی بداریم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز جمع شدیم برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) گفت: اقتدار، قدرت ملی، روحیه قوی و وحدت در بین نیروهای مسلح موج می زند و جنگی که با حمایت استکبار جهانی شروع شد بعد از  هشت سال جنگ و با دستان خالی پیروز شدیم.

شاطری با بیان اینکه پیشرفت‌هایی که نیروهای مسلح در این سال‌ها داشتند در سطح جهان نمونه است، ادامه داد: پیشرفت های نظامی ما جزو برترین هاست و  با این فشار و تحریم‌ها  و کمبودهای منابع یک کار بسیار فوق العاده ای انجام شده و همه می‌دانند ما کجا بودیم و الان کجا هستیم.

وی با بیان اینکه ارتش قبل ما تجهیزات وارداتی داشت و توان استفاده از آن‌را نداشتیم، مگر با اجازه آنها بیان کرد: امروز ارتش خدا محور و با روحیه خداباوری و ایثار یک ارتش ارتش معنویت‌گرا است و دانش موشک و پهباد ما دست خودمان است و این فضل پروردگار است.

شاطری با بیان اینکه امروز ارنش اسلام یک ارتش مقتدر است، گفت: امروز به خود می بالیم که نیازی به بیگانه نداریم و رمز پیروزی انقلاب فقط یک کلمه و آن هم وحدت است و امروز ارتشی و سپاهی در کنار هم هستیم. 

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی هم در این نشست گفت: ضربه ای که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران اسلام بر پیکر نحس استکبار جهانی و نیروهای بیگانه داشتند همه را به وجد آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه فلسفه نیروهای نظامی در دست استعمارگران سرکوبی مردم است، افزود: آنها ارتش قوی ایجاد می‌کنند برای کوبیدن مردم اما در اسلام هدف نیروهای مسلح خدایی و خدمت به مردم است و وقتی استکبار جهانی در قالب‌های مختلف وارد شدند با عزم و ارادت نیروهای مسلح ما رو به رو شدند و به قول خودشان تمام گزینه‌ها را آوردند اما هیچ کاری نتوانستند انجام دهند. ارتش مکتبی و خدایی ما باعث افتخار ماست.

انتهای پیام /253

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • کنگره ملی ابن حسام خوسفی و آیت‌الله تهامی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است