Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز؛ احد رستمی درباره نحوه اعتراض آن دسته از بیمه‌پردازان تأمین اجتماعی که از دریافت بسته حمایتی دولت جامانده‌اند، اظهار کرد: چنانچه مجموع درآمد اعضای خانواری که بیمه‌پرداز سازمان تأمین اجتماعی هستند کمتر از 3 میلیون تومان در ماه است و تاکنون بسته حمایتی خود را دریافت نکرده‌اند، در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول، لازم است کد ملی خود را به #8*142* و درصورت دارا بودن شماره همراه ایران‌سل و رایتل باید کد ملی خود را به #8*1420* ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: معترضین برای ثبت اعتراض خود در سامانه مذکور، 10 روز فرصت دارند؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها درخواست‌هایی را پیگیری خواهد کرد که کد ملی سرپرست خانوار یارانه‌بگیر به‌همراه شماره تلفن وی و یا یکی از اعضای خانوارش در سامانه ثبت شده باشد.

مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: با توجه به اینکه بسته حمایتی بیمه‌پردازان تأمین اجتماعی به حساب یارانه سرپرست خانوار واریز شده است، لازم است افراد قبل از ثبت اعتراض، از عدم واریز بسته حمایتی به حساب سرپرست خانوار اطمینان حاصل کنند.

رستمی یاد آورشد: ارسال پاسخ از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به افراد معترض، حداقل دو هفته زمان خواهد برد و نتیجه به‌صورت پیامک، به شماره تلفنی ارسال می‌شود که در زمان ثبت اعتراض، به سامانه وارد شده است؛ بر این اساس، افراد برای پیگیری اعتراض و یا دریافت پاسخ، نیازی نیست به سازمان یا ادارات دولتی مراجعه کنند و تنها از طریق سامانه یادشده اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: تا زمانی که پاسخگویی به اعتراضات به پایان نرسیده است، طرح حمایت غذایی ادامه دارد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد: رانندگان بین‌شهری و درون‌شهری، کارگران ساختمانی‌، قالیبافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش‌فرمایان، کارگران کارگاه‌های متفرقه، شاغلان کسب و کارهای خانگی، کارگران باربر، زنبورداران و دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری از جمله افراد بیمه‌پردازی بوده‌اند که تاکنون بسته‌های حمایتی خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

20 / 20 احد رستمی جاماندگان "بسته حمایتی" فرصت ۱۰ روز برای جاماندگان "بسته حمایتی" مدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جاماندگان بسته حمایتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خراسانی زاده افزود: یکی از جریان‌سازترین اتفاقات این دوره،  افتتاح نشدن غرفه رژیم صهیونیستی است که علی‌رغم ارائه آثارشان، با نصب یک بنر نوشته‌اند که تا زمان آتش‌بس در غزه و یا به قول خودشان آزادی گروگان‌ها غرفه را افتتاح نمی‌کنند. در واقع علت اصلی عدم افتتاح غرفه رژیم صهیونیستی، ترس از اعتراضات عمومی در حمایت از مردم فلسطین است؛ و در این چند روز هم تجمعات زیادی در مقابل غرفه این رژیم صورت گرفته.

وی تصریح کرد: جمع آوری امضا در ونیز علیه جنایات رژیم صهیونیستی از ۸ هزار به ۲۳ هزار امضا رسیده و این روز‌ها خیلی از هنرمندان، کیوریتور‌ها و فعالان عرصه هنر اعتراض جدی خود را با این امضا نشان می‌دهند.

رئیس غرفه ایران در دوسالانه هنر ونیز گفت: غرفه کشور ما هم پرچمدار اعتراضات نسبت به رژیم صهیونیستی برای کودک‌کشی در غزه است که با رویکرد انسانی در زمینه فجایع اخیر غزه، قرابت دارد.

دیگر خبرها

  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • فرصت خرید بسته مادران دارای فرزند زیر دو سال تا یکم خرداد
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • خوش خبری برای مادران دارای فرزند شیرخوار در یزد