Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@05:03:29 GMT

خبر بد برای همسر رضا ضراب

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۳۱۴۸

خبر بد برای همسر رضا ضراب

فرارو: احتمال تعقیب قانونی و توقیف اموال ابرو گوندش همسر رضا ضراب میلیونر ایرانی در ترکیه وجود دارد.

به گزارش روزنامه جمهوریت٬ ابرو گوندش خواننده مشهور ترکیه همسر رضا ضراب٬ در معرض احتمال تعقیب قانونی و توقیف اموال قرار دارد.

رضا ضراب پس از اخذ حق شهروندی ترکیه در آمریکا دستگیر شده و علیه دولت ترکیه بیانیه‌ها و اعترافاتی ترتیب داده است، وی اکنون در نیویورک زندگی می‌کند و دادگاه از همسر ترکیه‌ای او ابرو گوندش خواسته تا هزینه‌های مالیاتی املاک ضراب در استانبول را پرداخت نماید، در غیر این صورت اموالش توقیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق خبر‌های منتشر شده در رسانه‌های ترکیه، رضا ضراب فقط در منطقه بیوک چکمه‌جه در استانبول٬ دارای یک مجتمع تجاری با ۴۷ واحد آپارتمان و چند باب مغازه است و همچنین قصر‌هایی در استانبول و برخی از شهر‌های دیگر آنکارا دارد.

او املاک لوکس و گرانقیمت خود را با ترفند‌های حقوقی٬ به نام شرکت‌های متعدد به ثبت رسانده و از لحاظ قانونی توقیف این اموال٬ در عمل٬ ناممکن است.

ابرو گوندش پس از دستگیری ضراب در آمریکا از او طلاق گرفته بود، اما پس از انتشار خبر اعترافات وی و امکان گردش آزادانه او در نیویورک٬ در آمریکا به دیدارش رفته و تقاضای طلاق خود را پس گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: ابرو گوندش توقیف اموال رضا ضراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال هند از بازگرداندن اموال هندوها در افغانستان

راندیر جیسوال سخنگوی وزارت خارجه هند اقدام طالبان برای تعیین کمیسیونی ویژه جهت بازگرداندن زمین‌ها و دارایی‌های غصب شده سیک‌ها و هندوها در دوران جمهوریت را تحولی مثبت دانست.

جیسوال در یک نشست خبری گفت: اگر طالبان تصمیم گرفته‌ است دارایی‌ها و زمین‌ها را به شهروندانی که متعلق به جامعه هندو و سیک افغانستان هستند بازگردانند، ما این را یک تحول مثبت می‌دانیم.

پیش از این «سهیل شاهین» رئیس دفتر سیاسی طالبان در گفتگو با رسانه هندی «د هندو» گفته بود کمیسیونی به ریاست وزارت دادگستری برای بازگرداندن زمین‌ها و دارایی‌های هندوها و سیک‌ها ایجاد شده که در دوران حکومت سابق غصب شده بودند.

گفتنی است چند روز پیش نیز کمیسیون تماس طالبان با شخصیت‌های افغان اعلام کرد «نارندر سینگ خالصه» نماینده هندو و سیک، در پارلمان دولت سابق افغان از کانادا به کابل بازگشته است.

پیش از این، برخی رسانه‌ها به نقل از یک دیپلمات پیشین وزارت خارجه افغانستان اعلام کرده بود دولت هند سفارت افغانستان در دهلی نو را به طالبان وا گذار کرده است.

این منبع همچنین گفته بود «قادرشاه» توسط حکومت جدید افغانستان به عنوان سرپرست سفارت در دهلی نو منصوب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نشانی مراکز مهم اداری در استانبول
  • آشنایی با لیبل گچی و شبرنگ
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • تیم ملی فوتسال راهی تایلند شد
  • تیم ملی فوتسال با یک روز تاخیر عازم تایلند شد
  • سارقان تجهیزات پزشکی در دام پلیس البرز
  • خرید استانبول کارت در فرودگاه ترکیه
  • همه جزییات از پرونده «کوروش کمپانی»
  • استقبال هند از بازگرداندن اموال هندوها در افغانستان
  • فروش اموال تملیکی در خراسان رضوی ۴۹۰ درصد رشد کرد