Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:47:18 GMT

دیدار مرگ و زندگی سایپا تهران مقابل شهرداری ورامین

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۳۱۷۲

دیدار مرگ و زندگی سایپا تهران مقابل شهرداری ورامین

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: هفته بیستم و دوم رقابت های لیگ برتر والیبال بعد از ظهر چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه ماه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود.

در یکی از حساس ترین این مسابقات و در خانه والیبال تهران، شهرداری ورامین به عنوان صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور از ساعت ۱۶ میهمان تیم رده هفتمی سایپا تهران به عنوان یکی از مدعیان حضور در پلی آف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان هفته بیست و یکم این مسابقات سایپا تهران توانست، تیم رده ششمی کاله آمل و یکی از رقبای خود برای حضور در پلی آف را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و فاصله امتیازی خود با این تیم را به صفر برساند، این بازی به خوبی نشان داد، که بازیکنان سایپا برای حضور در جمع ۴ تیم برتر لیگ مصمم هستند و یکی از مدعیان به حساب می آیند و لذا شاگردان رحمان محمدی راد، مسابقه سختی در برابر سایپا تجربه خواهند کرد.

سایپا تیم قدرتمتند و با انگیزه ای است نباید غافل شویم

سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر والیبال کشور، در مورد دیدار با سایپا تهران با بیان این که نمی خواهیم امتیاز از دست بدهیم، به خبرنگار مهر گفت: برای این مسابقه آمادگی کامل داریم و خوشبختانه در حال حاضر بازیکنان مصدومیت عمده ای ندارند.

رحمان محمدی راد با اشاره به این که تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و برای کسب پیروزی به میدان می رویم، اضافه کرد: تجربیات خوبی از بازی های گذشته کسب کردیم، که از آن برای پیروزی استفاده می کنیم، اما حریف بسیار قدرتمند و با انگیزه است و باید مراقب باشیم غافلگیر نشویم.

سایپا از ۱۹ مسابقه خود ۱۰ برد و ۹ باخت به دست آوردi و یک هفته را نیز استراحت کرده است و نسبت به کاله مازندران، شهرداری گنبد و پیام مشهد، اصلی ترین رقبای برای حضور بین ۴ تیم برتر لیگ یک بازی کم تر دارد، حالا این تیم با انگیزه می داند، اگر بتواند، ۳ امتیاز مسابقه مقابل شهرداری ورامین را کسب کند، می تواند به حضور بین ۴ تیم لیگ برتر امیدوار باشد، کاری که قطعا آسان نخواهد بود.

بازیکنان سایپا تهران می دانند، شکست تیم صدرنشین نه تنها برای آن ها ۳ امتیاز در برخواهد داشت، بلکه روحیه بازیکنان این تیم برای ادامه لیگ بیشتر خواهد بود.

اما بازی در برابر تیم با برنامه صدرنشین، سخت و طاقت فرسا است و سایپا می داند، کوچک ترین اشتباه در دیدار مقابل شهرداری ورامین به قیمت باخت تمام خواهد شد و باخت در این مسابقه نیز شانس حضور در پلی آف را به صفر نزدیک می کند.

بازیکنان حریف را به خوبی می شناسیم

رییس هیات والیبال ورامین در مورد مصاف سخت این تیم برابر سایپا تهران به خبرنگار مهر گفت: تمرینات خوبی در روزهای گذشته داشتیم و برای ارائه یکی از بهترین نمایش های خود در این رقابت ها آماده ایم.

احسن الله شیرکوند درباره شناخت از تیم سایپا اضافه کرد: کادر فنی اطلاعات خوبی از حریف دارند و قطعا مسابقه زیبایی خواهد شد.

وی گفت: با توجه به نتایجی که در هفته های پیشین لیگ برتر کسب کردیم و تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته ایم و نیز آمادگی بازیکنان می توان گفت، که به طور کامل آماده ارائه یک بازی جذاب هستیم.

شیرکوند افزود: خوشبختانه برای مسابقه برابر سایپا تمام بازیکنانمان را در اختیار داریم و بازیکنان خوب حریف را نیز می شناسیم و از انگیزه آن ها و اهمیت کسب امتیاز مقابل ما برای این تیم اطلاع داریم، اما امیدواریم بتوانیم برنامه‌هایی که در تمرینات مرور کرده‌ایم را در زمین پیاده کنیم و بار دیگر دل هواداران خوب تیم را شاد کنیم.

ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه خانه والیبال شاهد یکی از زیباترین مسابقات لیگ برتر خواهد بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم، صدرنشین لیگ برتر می تواند روند پیروزی های خود را در خانه حریف ادامه دهد و یا نتیجه ای دیگر رقم خواهد خورد.

کد خبر 4526974

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال سایپا تیم والیبال شهرداری ورامین لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گازوویک به مصاف تیم رده سومی دینامو مسکو می‌رود.

محمد قربانی که پس از پیوستن به باشگاه اورنبورگ در نقل و انتقالات زمستانی، در پنج مسابقه از لیگ برتر روسیه حضور تعویضی در بازی‌ها داشته و در ترکیب قرار نگرفته بود، امروز برای نخستین بار در دیدار برابر دینامو مسکو به جمع 11 نفر اصلی رسیده و از ابتدا در زمین دیده می‌شود.

ستاره جوان سابق سپاهان جدا از بازی در لیگ برتر روسیه، در سه مسابقه روسیه کاپ و جام حذفی در ترکیب تیمش قرار گرفته و دو گل به ثمر رسانده بود که امیدوار است با ورود به مهره‌های اصلی در دیدار با دینامو مسکو، در لیگ برتر هم بدرخشد.

هافبک ایرانی اورنبورگ که دو هفته قبل در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه مقابل دینامو مسکو موفق به گلزنی شد، امیدوار است امروز هم این اتفاق را در لیگ تجربه کند.

تیم فوتبال اورنبورگ با 6 پیروزی، 8 مساوی و 10 شکست در این فصل 26 امتیازی و تیم دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه است.

دیگر خبرها

  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود