Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نعمت احمدی»، حقوقدان، در خصوص ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و با توجه به ادعای یکی از اعضا مبنی بر اینکه این پیامک‌ها از سوی مردم ارسال می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: ما همیشه با افرادی مرموز و پشت پرده با عنوان «افراد همیشه در صحنه» مواجه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم در حال حاضر مشکلاتی دارند و کمتر درگیر مسائلی مثل پالرمو هستند چه برسد به اینکه بخواهند پیامک تهدیدآمیز ارسال کنند.

احمدی بیان کرد: باید دید پالرمو یا به طور کلی لوایح مربوط به پولشویی برای چه کسانی منفعت و برای چه کسانی ضرر دارد. هر حرکتی که فرد انجام می‌دهد باید منافع مالی، جناحی، گروهی و... را در برگیرد.

این حقوقدان بیان کرد: به عنوان مثال بانک سرمایه مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان است که قشر مستضعف یعنی کارمندان دولت، پول‌شان در آنجا هدر رفته است. کسانی از این لوایح متضرر می‌شوند که این پول‌ها به حساب‌شان واریز می‌شود نه مردم کوچه و بازار. حتی من در مورد یکی از موسسات مالی مطلبی نوشتم و از زندان تهدید شدم. هفته گذشته مقاله‌ای درخصوص «لزوم نظارت بر بانک‌های خانوادگی» نوشتم ولی الان تلفن‌های تهدیدآمیز دارم.

وی یادآور شد: اگر پرینت تلفن‌ها را بگیرند و کنترل کنند به راحتی می‌توان منشاء این اتفاقات را یافت. حتی زمانی که آقای لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، برای سخنرانی به قم رفت، شب‌نامه علیه ایشان پخش شد. باید به این مسائل توجه شود و پیگیری لازم صورت گیرد.

احمدی به پیگیری دستگاه‌های قضایی اشاره کرد و افزود: این‌ها جرائم عمومی است و وظیفه دادستان است که پیگیر شود و به سرمنشاء برسد اما قوه قضائیه وظیفه پیشگیری از وقوع جرم را دارد، یعنی برای جلوگیری از وقوع چنین جرائمی باید قوه قضائیه ورود کند.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پشت پرده پیامک قوه قضاییه مجمع تشخیص مصلحت نظام برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بانک مرکزی، مصطفی قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر گردیده است.

به گفته وی، هم‌اکنون شش بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

کد خبر 6080802 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • لزوم توجه جدی به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • تراکنش بانکی با تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران