Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:باید به تیم ملی یک چهره جدید بدهیم. برابر ژاپن روز، روز ایران نبود.

به گزارش شریان نیوز، وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در یک برنامه  تلوزیونی درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی‌های ایران در تورنمنت را تماشا کردم و ایران برد‌های پر گلی کسب کرد. برابر ژاپن، اما تیم حریف طراوت بیشتری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پیش از حضور در ایران از فوتبال شما شناخت داشتم. شما روته مولر را می‌شناسید و من مدرک مربی گری خود را از او گرفتم؛ از او درباره ایران سوال کردم و به استقلال آمدم، زیرا استقلال باشگاه بزرگی است و من می‌خواهم تیم را به جا‌های بزرگ برسانم خوشبختانه افراد خوبی و مهربانی در کنار من هستند و به من کمک می‌کنند و دشمنانی نیز وجود دارند، اما موضوع مهم هواداران استقلال از شمال و جنوب و همه کشور هستند. آن‌ها در ماشین می‌خوابند تا بازی را ببینند. من برای این مردم کار می‌کنم

شفر ادامه داد: ما باید تیم جدید می‌ساختیم. ما می‌خواستیم بازیکنان را حفظ کنیم، اما بازیکنان زیادی از دست رفتند. این صحبت‌ها مربوط به گذشته است و ما روی آینده تیم تمرکز داریم. ما این اواخر خوب بازی کردیم. ۶ امتیاز با صدر فاصله داریم، اما شانس ما هم زیاد  است. 

فکر نمی‌کردم قطر تا این مرحله صعود کند

فکر نمی‌کردم قطر تا این مرحله صعود کند. آن‌ها از کشور‌های مختلف دنیا بازیکن داشتند و به تیم خود اضافه کردند. در بایرن مونیخ نیز این شرایط وجود دارد. جام جهانی ۱۹۷۴ بیشتر بازیکنان تیم ملی آلمان از بایرن مونیخ بودند. فصل گذشته بایرن مونیخ شرایط خوبی نداشت و تیم ملی هم شرایط خوبی نداشت. قطر باعث تعجب من شد. بیشتر بازیکنان آن‌ها مربوط به کشور دیگری هستند، ولی خوب بازی می‌کنند و شانس خوبی برای قهرمانی دارند و ژاپن کارسختی برابر آن‌ها دارد.

او درباره بازی ایران و ژاپن بیان داشت : اگر بازی با ژاپن را تماشا کرده باشید، دیدید که آن‌ها با پرس شروع کردند. همه مربیان حریف خود را آنالیز می‌کنند. آن‌ها فکر کردند اگر پرس کنند، به این وسیله می‌توانند به ایران فشار بیاورند. بازی تک ضرب در کار آن‌ها بود. این دقیقا چیزی بود که برای برد باید انجام می‌دادند. اگر دقت می‌کردید ما توپ بلند می‌زدیم باید به تیم ملی یک چهره جدید بدهیم. برابر ژاپن روز، روز ایران نبود.

کی روش کار خوبی را در ایران ارائه داد

به همه مربیان احترام می‌گذارم. کی روش کار خوبی را در ایران ارائه داد. برخی از مردم راجع به مربی بد صحبت می‌کنند من نیز مربی استقلال هستم و برخی راجع به من بد حرف می‌زنند. برخی از افراد به تماشاگران پول می‌دهند و من به آن‌ها می‌گویم که این پول را به خیریه بدهید.

مقدماتی جام جهانی قطر به زودی شروع می‌شود و ما باید از باخت‌های خود درس بگیریم همچنین من نگفتم ایران تاکتیک نداشت بلکه گفتم برابر پرس حریف نتوانستید تاکتیک خود را پیاده کنید.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران

دیدارهای جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز با چهار دیدار پیگیری شد که ژاپن در گام نخست شکست عجیبی را مقابل حریف خود تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار در گروه‌های C و D این مسابقات پیگیری شد که به جز پیروزی 3 بر یک تیم ملی ایران مقابل افغانستان، تیم کویت از سد بحرین گذشت و در گروه C نیز ژاپن شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل قرقیزستان تجربه کرد. در زیر نگاهی به نتایج بازی‌های امروز می اندازیم:

گروه C
* تاجیکستان 2 - کره جنوبی صفر
* ژاپن 2 - قرقیزستان 3
با این نتایج تیم تاجیکستان و قرقیزستان با سه امتیاز و دلیل تفاضل گل در رده‌های اول و دوم این گروه قرار گرفتند و ژاپن و کره جنوبی در جایگاه‌های بعدی جا گرفتند.

گروه D
* ایران 3 - افغانستان یک
* کویت 2 - بحرین یک
در این گروه نیز تیم‌های ایران و کویت با سه امتیاز رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

انهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • شگفتی بزرگ در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم