Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یزدان پناه رییس هیات اسکی استان فارس گفت: روز نخست مسابقات بین المللی اسکی ارمنستان برگزار شد و علیرضا احمدپور ورزشکار فارسی در بخش مارپیچ کوچک پس از آشوت کاراپتیان از ارمنستان و میهایلو جورجوویچ از صربستان، بر سکوی سوم ایستاد.

وی اضافه کرد: علیرضا احمدپور، امیرعلی علیزاده، زهرا مقدید، دنیا طبری، مهسار یارخواه، آناهیتا پارسا و زهرا علیزاده ترکیب اسکی‌بازان جوان ایرانی اعزامی به مسابقات اسکی آلپاین ارمنستان را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مارپیچ کوچک این رقابت‌ها مهسا یارخواه، زهرا علیزاده و زهرا مقدید هر سه از ایران به نشان طلا، نقره و برنز دست یافتند.
علیرضا احمدپور اسکی باز فارسی عنوان قهرمانی ششمین دوره مسابقات آلپاین جوانان آسیا در کشور لبنان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

انتهای پیام/چ

افتخارآفرینی اسکی باز فارس در مسابقات ارمنستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون اسکی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ جلال چشمه قصابانی سرپرست دوره آموزشی مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در برف و یخ، با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در پیست اسکی تاریکدره همدان برگزار می‌شود، گفت: این دوره با شرکت ۳۱ نفر از ۱۴ استان در دو بخش بانوان و آقایان است.

 ابریشمی، عضو کمیسیون اجتماعی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی هم با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی افراد علاقمند به حوزه اسکی کوهنوردی است، گفت: عنوان این دوره بازآموزی مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در یخ و برف است که ورزشکاران پس از گذراندن آزمون و برگزاری دوره آموزشی در نقاط مختلف می‌توانند وارد بخش آموزش شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • دختران خراسان شمالی فاتح مسابقات کوراش قهرمانی کشور شدند
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • اولین طلای فرنگی ایران با رکورد ویژه ناصر
  • علیزاده اولین طلایی کشتی فرنگی؛ تکرار قهرمانی با برد تکراری
  • خبر‌های ورزشی ۲۷ فروردین فارس
  • برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ کوهنوردی در همدان