Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: متهم تحت تعقیب پلیس با فرار به استان البرز یک باند مسلح تشکیل داد اما قبل از سرقت مسلحانه از یک صرافی دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت : در پی اقدامات پلیسی برای دستگیری متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان ارومیه به نام "عزت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

م" ( 40 ساله ) ، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع پیدا کردند که این شخص از شهرستان ارومیه به غرب کشور و نهایتا منطقه هشتگرد در استان البرز متواری شده و اینبار با تشکیل گروهی 5 نفره قصد انجام سرقت به شیوه مسلحانه از یک صرافی در محدوده خیابان جمهوری را دارد .

با انجام اقدامات پلیسی ، کارآگاهان اداره یکم با شناسایی دقیق مخفیگاه این گروه از سارقان در منطقه هشتگرد و طی هماهنگی با شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، در سحرگاه روز سه شنبه 9 بهمن ماه اقدام به دستگیری هر 5 عضو این گروه از جمله سرکرده گروه عزت کردند .

متهمان در تحقیقات اولیه منکر هرگونه تلاش برای انجام سرقت از صرافی شدند اما در ادامه با ارائه شواهد و قرائن از سوی کارآگاهان ، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به طراحی سرقت از یک صرافی در محدوده خیابان جمهوری اعتراف کردند .

سرکرده گروه سارقان مسلح در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : از حدود شش ماه پیش تصمیم به این کار گرفته بودم اما هر بار اعضای گروه را تغییر می دادم تا بتوانم افرادی مورد اعتماد را انتخاب کنم . سوژه مورد نظر برای سرقت را نیز از چند ماه پیش شناسایی کرده و حتی قرار بود تا در پوشش مأمور به بهانه خرید 100 هزار دلار از او سرقت کنیم اما سرقت به تأخیر افتاد تا اینکه اینبار با جمع شدن تمامی اعضای گروه قصد داشتیم تا به هر شکلی سرقت خود را انجام دهیم اما قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدیم .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلییس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان به طراحی سرقت مسلحانه از یک صرافی ، تحقیقات جهت شناسایی جرایم احتمالی متهمان و همچنین کشف سلاح از متهمان در دستور کار قرار گرفت و تحقیقات در این پرونده در مراحل مقدماتی قرار دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایی پلیس سرقت سرقت مسلحانه اخبار حوادث عکس سرقت مسلحانه متهم تحت تعقیب مرد مسلح استانبول عکس فیلم پدر پسر بیمارستان زن تهران مادر مرد سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق زورگیر در تبریز

سرهنگ سلطانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان تبریزی مبنی بر اینکه سه نفر ناشناس که خود را ماموران انتظامی و بسیج معرفی نموده و با استفاده از سلاح سرد وی را تهدید و اقدام به اخاذی و سرقت کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از وصول پرونده و جمع آوری دلایل و مدارک فنی از صحنه جرم و مسیر‌های منتهی به محل وقوع جرم نوع و شماره انتظامی خودرو استخراج و در تحقیقات نامحسوس مشخص شد مالک اصلی خودرو را به شخصی با هویت معلوم واگذار کرده است که دارای سابقه متعدد کیفری است.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی مبالغ رد و بدل شده دریافتند متهم شناسایی شده همان شخصی است که مبالغ سرقت شده به حساب وی منتقل شده است که پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی محل اختفای متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ  سلطانی اظهار کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتکاب سرقت بود که پس از مواجهه با قرائن موجود در پرونده در نهایت لب به اعتراف گشود و دیگر همدستانش را معرفی کرد و متعرف شد که در سطح شهر شب هنگام به عنوان مامور پلیس آگاهی، سپاه و بسیج اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان کرده و در صورت مقاومت اشخاص آنها را با سلاح سرد تهدید و اقدام به زورگیری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرونده به مراجع قضایی ارسال و متهم با قرار قضایی متناسب روانه زندان شد گفت: با توجه به شناسایی و دستگیری متهم اصلی تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر همدستان وی و مشخص شدن علت و انگیزه ارتکاب این جرم خشن ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • قتل مرد همسایه به‌خاطر پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای 
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت