Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@05:10:11 GMT

تبعات پیروزی نیوکاسل: دختر 18 ساله زیر اتوبوس رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۶۶۳۳

تبعات پیروزی نیوکاسل: دختر 18 ساله زیر اتوبوس رفت

زیر گرفته شدن یک دختر نوجوان در شهر نیوکاسل، بعد از پیروزی این تیم مقابل منچسترسیتی، در اطراف ورزشگاه محل برگزاری بازی، در انگلیس خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز بعد از پیروزی نیوکاسل بر منچسترسیتی در استادیوم سنت جیمزز پارک شهر نیوکاسل، زمانی که هواداران در حال خروج از استادیوم و شادی ناشی از پیروزی تیم محبوب‌شان بودند یک دختر نوجوان در حوالی استادیوم توسط یک اتوبوس زیر گرفته شده و این اتفاق در انگلیس خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش روزنامه میرر، یک دختر 18ساله در همهمه شادی ناشی از پیروزی نیوکاسل بر منچسترسیتی، درحالیکه هواداران شاد و سرخوش از پیروزی نیوکاسل در حال خروج از ورزشگاه خانگی این تیم، سنت جیمز پارک بودند، در اطراف ورزشگاه، توسط یک اتوبوس دوطبقه زیر گرفته شده و به شدت مجروح شده است. بر اساس این گزارش، این دختر جوان از ناحیه دنده‌ها و ستون فقرات آسیب دیده و به بیمارستان منتقل شده است.

 

 

پلیس شهر نیوکاسل امروز صبح در بیانیه‌ای اعلام کرد جراحت دختر مصدوم جدی است ولی او در شرایط پایدار قرار دارد. حادثه ساعت 10:23 دقیقه شب، یعنی زمانی که هواداران نیوکاسل در حال ترک استادیوم بوده و محل حادثه مملو از هواداران در حالی شادی نیوکاسل بوده اتفاق افتاده است.

 

سخنگوی پلیس نیوکاسل گفت:" اداره پلیس از همه کسانی که شاهد حادثه بوده‌اند می‌خواهد با پلیس تماس گرفته و مشاهدات خود را با ما در میان بگذارند. فیلمها و تصاویر ضبط شده از محل حادثه هم برای پلیس مفید خواهد بود".

 

منچستر سیتی نیوکاسل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی نیوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشامدگویی با آتش و دود؛ استقبال بی نظیر هواداران بارسلونا از اتوبوس این تیم پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم

ساعت 22:30 امشب بارسلونا و پاری سن ژرمن دیدار برگشت خود در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. دیدار رفت در پاریس با پیروزی 3-2 آبی و اناری ها خاتمه یافته بود.

دانلود (7.4MB)

دیگر خبرها

  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله/مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • خوشامدگویی با آتش و دود؛ استقبال بی نظیر هواداران بارسلونا از اتوبوس این تیم پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم