Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق سپاهان پس از دیدار روز گذشته اش با رئیس هیئت مدیره تراکتور، امروز راهی تبریز شد.

مهاجم سابق تیم های فولاد و پرسپولیس روز گذشته دیداری با الیاسی رئیس هیئت مدیره تیم تراکتورسازی داشت و پس از فسخ قرارداد با تیم سپاهان، به تراکتورسازی پیوست. او امروز راهی تبریز شد تا کارش را به صورت رسمی با تی تی ها آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری در تمرین عصر امروز تراکتور شرکت می کند و امیدوار است هرچه زودتر خود را با تیم تراکتورسازی تطبیق بدهد. این مهاجم 27 ساله پیش تر با پیراهن فولاد نمایش های خوبی را در تبریز ارائه کرده بود و حالا امیدوار است با پیراهن سرخ تراکتور به روزهای اوج خود بازگردد.

 لیست مهاجمان تراکتور پر و پیمان تر می شود 

با پیوستن انصاری به تراکتورسازی، لیست مهاجمان تراکتور پر و پیمان تر می شود و شاید بازگشت لی اروین نیز منتفی شود. اکنون محمدرضا آزادی، آنتونی استوکس و ساسان انصاری مهاجمان تراکتور هستند./ ورزش سه

--- ---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود

خداداد عزیزی در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به خبر جدایی حمید مطهری از تیم ملی و حضورش در تیم تراکتور تبریز تاکید کرد: باید از خود حمید مطهری بپرسید چرا از تیم ملی جدا شده؟! خودش باید پاسخ بدهد. من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است.

خداداد عزیزی درباره اینکه موضوع جدایی حمید مطهری بعد جدایی خودش از تیم ملی می تواند حاشیه های برای تیم ملی ایجاد کند گفت: به هرحال دلایل جدایی من مشخص است اما دلایل جدایی حمید مطهری مشخص نیست. شاید دلیل خاصی داشته یا شاید پیشنهاد خوبی از تراکتور دریافت کرده است برای همین است که می گویم از خود مطهری بپرسید چرا جدا شد. من پیش تر درباره جدایی خودم از تیم ملی صحبت کردم و شاید الان جالب نباشد دوباره در موردش حرف بزنم. فقط می گویم وقتی احترام ها جای خودش نیست می روم .

او در پاسخ به این سوال شاید حمید مطهری به دلیل اینکه احترامش حفظ نشده از تیم ملی جدا شده است گفت: این را دیگر باید از خود مطهری بپرسید.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به پتروشیمی خلیج فارس و چند بانک تصریح کرد: من قبلا هم گفتم این کارها برای کلاه گذاشت بر سر afc است تا از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشوند. وگرنه این هلدینگ ها و بانک ها که استقلال و پرسولیس به آنها واگذار شد فکر نمی کنم خصوصی باشند. بازهم دولت نظارت دارد. در اصطلاح خصولتی می‌گویند. من نمی خواهم زیاد در این باره صحبت کنم چراکه مباحث مدیریتی است.

او درباره اینکه سطح کیفی و کمی لیگ امسال را چگونه ارزیابی می کند تاکید کرد: لیگ جذابی نبود. اتفاق خاصی در آن نیفتاد که جذابیتی شاهد باشیم و فکر کنم تنها جذابیتش همین رقابت استقلال و پرسپولیس برای کسب قهرمانی باشد. وگرنه اینکه اتفاق جذابی بیفتد را ندیدیم. خیلی جذاب نبود. همه چیزهای اتفاق افتاده عادی و معمولی بودند.

خداداد عزیزی در خصوص اینکه در لیگ بازیکن جوان کم داریم و از طرفی صحبت امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانگرایی در تیم ملی است گفت: وقتی جوانگرایی در نهایت فقط به خط خوردن احسان حاج صفی و یکی - دو نفر دیگر ختم می‌شود خودش نشان دهنده این است که جوانگرایی در کار نیست! سحرخیزان مهاجم گل گهر یک اردو دعوت شده و بعد دیگر دعوت نمی‌شود و نابود می‌شود. بازیکنی مثل حزباوی هم همین طور شد. برای همین در بین بازیکنان جوان خیلی انگیزه نمی‌بینیم. در تیم ملی هم جوانگریی ندیدیم.

او افزود: امید ابراهیمی و کریم انصاری فرد خودشان از تیم ملی خداحافظی کردند اما عدم دعوت احسان حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست. چراکه همین الان همسن و سال های حاج صفی در تیم ملی دارند بازی می کنند. عدم دعوت حاج صفی دلایل دیگری دارد. شاید خودش بگوبد موضوع چیست.

کد خبر 846969 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی خداداد عزیزی

دیگر خبرها

  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • رسمی: مطهری در تبریز معارفه شد!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد