Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته‌امداد با اشاره به ساده‌ زیستی امام (ره) و توجه ایشان به ایتام و نیازمندان، گفت: رفتار مسئولان در زندگی شخصی و مسئولیت اجتماعی باید به تاسی از الگوی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باشد. ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره)، سیدپرویز فتاح در مراسم تجدید میثاق امدادگران کمیته امداد با آرمان‌های  بنیانگذار انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کمیته امداد میراث پر برکت امام خمینی (ره) و یک نهاد خدمت‌گذار انقلابی است، اظهار کرد: تجدید میثاق با امام (ره) یادآور این نکته است که همه مسئولان باید به عهدی که با ایشان بستند وفادار بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز بار دیگر در کنار مرقد مطهر امام راحل عهد می‌بندیم که ادامه دهنده راهی که برای ما ترسیم کرد، باشیم.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه تجدید عهد با آرمان‌های امام (ره) نیازمند شناخت دقیق روحیات و سبک زندگی این بزرگوار است، خاطرنشان کرد: باید ببینیم امام چگونه زندگی می‌کرد  و برخورد وی با نیازمندان و ایتام چگونه بود؟ رفتار مسئولان باید امام گونه باشد و در زندگی شخصی و مسئولیت اجتماعی به آرمان‌های امام وفادار باشیم.

فتاح اضافه کرد: اگر مردم این سبک زندگی را در مسئولان مشاهده کنند تا آخر پای ارزش‌های نظام هستند و همین مردم بودند که کمر تحریم را شکستند.

وی گفت: امیدواریم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری بیش از گذشته در سخن و عمل مردم و مسئولان جاری و ساری باشد.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام والمسلمین محسن کازرونی، رئیس هیات امنای کمیته امداد در سخنانی با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی گفت: تجدید عهد با بنیانگذار انقلاب اسلامی توفیقی است برای همه مسئولان و اقشار مختلف مردم تا یاد فداکاری‌ها و ایثارگری‌های امام و شهدا برای همیشه زنده بماند.

وی ایجاد روحیه شجاعت در بین مردم در دوره خفقان نظام طاغوت را بزرگترین اقدام امام راحل دانست و افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید همچون گذشته با میثاقی که با امام بستیم پایدار بمانیم و قوت قلبی که ایشان به مردم ما داد در روزهای سخت یاری‌گر مردم و مسئولان است.

معرفی 14 هزار مددجوی کمیته امداد به نهضت سواد‌آموزیپرداخت "تسهیلات اشتغالزایی مدجویان کمیته امداد" معطل اقدام بانک مرکزی620 هزار خانواده جدید تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتندتورم طرح های اشتغال زایی کمیته امداد را دچار مشکل کردبودجه اشتغال کمیته امداد باید 2 برابر شود/یک‌سوم بیکاران کشور مخاطب کمیته امداد هستند

انتهای پیام/

R1332/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مددجویان کمیته امداد دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن مددجویان کمیته امداد دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و  گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد