Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@00:58:10 GMT

سید حسن خمینی:نباید دولت را تنها بگذاریم

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۷۰۷۷

سید حسن خمینی:نباید دولت را تنها بگذاریم

در مراسم تجدید میثاق رییس جمهور و اعضای هیات دولت، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی بر ضرورت حمایت از دولت تاکید کرد.

به گزارش صدای ایران از جماران، گزیده سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به شرح زیر است: 

* انقلاب اسلامی یک اتفاق بسیار بزرگ در تاریخ ملت های جهان بود. 

* امروز باید رنگ و بوی سخن امام و شهیدان را در عمل داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* همه باید به آرمان اعتلای نام اسلام و کشور عزیزمان توجه کنیم.

* برای عبوز از این سدّ بزرگ نیازمند وحدت هستیم.

* هیچ کس نباید دوستان دولت را تنها بگذارد و نباید اثری از شماتت و عقده گشایی را ببینیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: دولت سید حسن خمینی روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟

گزارش جدید؛ مطابق قانون بریتانیا، رومن آبراموویچ در مورد پول فروش چلسی تصمیم بگیرد. 

طرفداری | پس از آغاز جنگ روسیه و اوکراین، چلسی از اختیار رومن آبراموویچ خارج شد تا مبلغ فروش حاصل از آن به قربانیان جنگ اختصاص یابد.

به گزارش دیلی میل؛ ۲.۵ میلیارد پوندی که پس از فروش چلسی به قربانیان جنگ اوکراین وعده داده شده بود، همچنان در یک حساب بانکی گیر بلوکه شده و نگرانی‌هایی وجود دارد که آزادسازی این وجوه ممکن است سال‌ها طول بکشد و حتی نیازمند تصویب قانون در پارلمان باشد. این مبلغ هنگفت به عنوان بخشی از توافق اجباری برای انتقال باشگاه چلسی از مالکیت رومن آبراموویچ به کنسرسیومی آمریکایی، پس از حمله روسیه به اوکراین، کنار گذاشته شد. این مبلغ همچنان در یک حساب بانکی در لندن باقی مانده است، هرچند که سود قابل توجهی هم برای آن جمع می‌شود.

یکی از مشکلات اصلی، تعیین مقصد نهایی این وجوه است. در اوایل این هفته، دیوید کامرون، وزیر امور خارجه سابق، در مجلس از وضعیتی «بسیار ناامیدکننده» صحبت کرد. او بر اختلاف نظر در مورد اینکه آیا تمام پول باید به اوکراین اختصاص یابد یا به سایر کشورهایی که در اثر جنگ متحمل خسارت شده‌اند، به غیر از روسیه و بلاروس، داده شود، تاکید کرد. در حالی که آبراموویچ به دلیل بهره‌مندی ادعایی از روابط نزدیک با ولادیمیر پوتین تحریم شده، هیچ اتهام کیفری علیه او مطرح نشده است. با توجه به اصل قدیمی حقوقی که مصادره‌ اموال قبل از اثبات جرم غیرقانونی است، دولت در صورت عدم رضایت این الیگارش، با مشکلات جدی برای تخصیص مجدد مبلغ یاد شده مواجه خواهد شد.

مسدود شدن پول فروش چلسی در حساب دولت بریتانیا؛ خبری از کمک به اوکراین نیست

بنابراین، در صورت عدم توافق، ممکن است نیاز به قانونگذاری جدیدی باشد که به دولت اجازه دهد بدون تایید آبراموویچ، این پول را توزیع کند. در صورت نیاز به چنین قانونی، زمان قابل توجهی، به احتمال زیاد چندین سال، طول خواهد کشید تا این پول از بانک آزاد شود. همچنین چنین لایحه‌ای ممکن است با توجه به پیامدهای گسترده‌تر آن، در پارلمان با مخالفت‌هایی روبرو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟
  • پرداخت مالیات باید به فرهنگ تبدیل شود
  • واگذاری بیش از 33 هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار مسکن به مددجویان
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد