Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی فردا پنجشنبه یازدهم بهمن ماه در سفر یکروزه به استان قزوین، ۱۳۰ طرح عمرانی تولید ی- کشاورزی را با اعتباری بالغ بر ۶۵۴ میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریال افتتاح می‌کند.

خمسه افزود: این طرح‌ها شامل ۹۰ طرح آب و خاک، ۱۸ طرح دام و طیور، ۷ طرح آبزی پروری و شیلات، ۶ طرح جنگل، مرتع و آبخیزداری، ۴ طرح توسعه باغ در اراضی شیبدار و تولیدات باغی، ۲ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و سه طرح ذخیره سازی غلات، گلخانه و ترویجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، با بهره برداری از طرح‌های یاد شده برای ۵۵۴ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ک

۱۳۰ طرح کشاورزی در قزوین با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می شود 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۷۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرت الله نیکو با بیان اینکه یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی این استان در سال گذشته به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است، افزود: این میزان اراضی کشاورزی در قالب ۴۹ طرح در سطح استان انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین یک هزار و ۹۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی در قالب ۱۳۰ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در دست اجرا برای سامانه‌های نوین آبیاری است.

به گفته وی استان قزوین رتبه ۱۰ در سطح کشور برای اجرای سامانه‌های نوین آبیاری را به خود اختصاص داده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح سامانه‌های نوین ابیاری تا کنون بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی به سنانه نوین ابیاری تجهیز شده است.

نیکو اضافه کرد: تعهد اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در این استان ۳ هزار هکتار است که امیدواریم با تأمین بموقع اعتبار بتوان به این هدف دست یافت.

کد خبر 6087945

دیگر خبرها

  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • مجلس گزارش تفحص از وزارت جهادکشاورزی را به قوه قضاییه ارجاع کرد
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر