Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@12:54:33 GMT

تشکیل پرونده برای حادثه شب گذشته در زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۷۲۱۱

تشکیل پرونده برای حادثه شب گذشته در زاهدان

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان ، در خصوص حادثه شب گذشته در زاهدان بیان داشت: پس از انفجار یک شی دست ساز و صوتی، تیم چک و خنثی در محل حاضر و مشغول خنثی سازی بودند که بسته دوم منفجر شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشات دریافت شده جراحت چهار نفری که مجروح شدند، سطحی و ناشی از صدای انفجار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون متهمی دستگیر نشده؛ اما پرونده تشکیل و تحقیقات برای شناسایی عوامل ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد اظهار داشت: بررسی‌ها توسط دستگاه نظامی، انتظامی و امنیتی در این خصوص در حال انجام است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: موحدی راد سیستان بلوچستان حادثه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بیش از ۱۰۰۰ پرونده قاچاق چوب

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملکی آهنگران امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با بیان اینکه در سال گذشته ۶۷ هزار و ۱۳۱ تماس از سوی مردم با سامانه ۱۳۹ و ۱۵۰۴ داشته ایم، اظهار داشت: با این اوصاف برای هر تماسی که از مردم دریافت می‌کنیم، یک عملیات اجرایی انجام می‌دهیم، واحد گشت برای بررسی و اقدام اجرایی اعزام می‌کنیم.

خلع ید ۲۲ هزار هکتار از اراضی ملی

وی با بیان اینکه ۳۳ هزار و ۵۳۶ پرونده قضائی طی سال گذشته در کشور تشکیل شده است، عنوان کرد: در این راستا پنج هزار و ۸۳۷ نفر نیز از مجرمان و متعرضان به عرصه‌های طبیعی، جنگل‌ها و مراتع دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شده اند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، بیان داشت: سه هزار و ۸۳۸ دستگاه خودرو از متخلفان طی سال گذشته توقیف و هزار و ۳۱۳ دستگاه تجهیزات قطع درخت در کشور توقیف شده است.

ملکی آهنگران با اشاره به موضوع تعرض به عرصه‌ها و زمین‌های جز منابع طبیعی، افزود: ۲۲ هزار و ۳۷۰ هکتار از اراضی ملی خلع ید و به بیت المال بازگردانده شده است.

وی با بیان اینکه همچنین طی سال گذشته از تصرف هشت هزار و ۷۰۲ هکتار از اراضی ملی کشور پیشگیری شده است، ادامه داد: ۱۷ هزار و ۴۷۸ پرونده با مساحت ۴۵ هزار و ۳۱۱ هکتار در راستای تخریب و تصرف اراضی ملی تشکیل شده است.

تعداد آتش سوزی‌ها افزایش یافت

فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، بیان داشت: در برخورد با متخلفان، تخریب و تصرف اراضی ملی، کشت گیاهان ممنوعه و… هیچ گونه اغماضی و چشم پوشی نداریم و با قدرت برابر قانون در این راستا برخورد می‌کنیم، به خصوص کسانی که دارای سوابق کیفری متعدد هستند و گاهاً به صورت باندی فعالیت می‌کنند.

ملکی آهنگران با تاکید بر اینکه متأسفانه در سال گذشته از لحاظ تعداد آتش سوزی در جنگل‌ها ۸۲ درصد و به لحاظ مساحت ۳۵۳ درصد افزایش داشته است، افزود: به جز تعداد اندکی از آتش سوزی‌ها که عمدی بودند، بقیه به دلیل سهل انگاری افراد در جنگل‌ها و مراتع صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه باید در این راستا فرهنگ سازی صورت گیرد و افراد این آگاهی و دانش را داشته باشند که این عرصه‌ها و جنگل‌های طبیعی متعلق به همه و آیندگان است و باید آن را حفظ کرد، افزود: در سال گذشته ۴۲ نفر از نیروهای حفاظتی و پنج نفر از نیروهای مردمی در مقابله با متخلفان و متعرضان به جنگل‌ها و مراتع مصدوم شدند.

تشکیل بیش از هزار پرونده قاچاق چوب

فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در ادامه با اشاره به موضوع مقابله با قاچاقچیان چوب، گفت: در این راستا شش هزار و ۱۲۱ پرونده در این رابطه تشکیل شده و در این راستا ۹۱ هزار و ۸۹۸ اصله چوب کشف شده است.

ملکی آهنگران، ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۵۰۲ پرونده در رابطه با کوره‌های غیر مجاز و زغال در کشور تشکیل شده، هزار و ۲۴ کوره زغال در این راستا تخریب و جمع آوری شده است.

کد خبر 6078778

دیگر خبرها

  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
  • چهار پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در بمپور سیستان و بلوچستان تشکیل شد
  • توسعه سیستان و بلوچستان مدیرانی با عزم پولادین می‌خواهد
  • تشکیل بیش از ۶۰۰۰ پرونده قاچاق چوب
  • تشکیل بیش از ۱۰۰۰ پرونده قاچاق چوب
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل دستگیر شد
  • آزادی ۱۶ زندانی جرایم غیر عمد در آباده به همت خیران
  • برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین
  • بازگشت افزون‌بر ۲ هزار هکتار از اراضی ملی در اردبیل به بیت‌المال
  • با حضوروزیر کشور:افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه ایران ما در زاهدان