Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@09:03:08 GMT

توسعه کسب‌وکار با «برون‌سپاری خدمات مشتریان»

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۷۹۰۹

توسعه کسب‌وکار با «برون‌سپاری خدمات مشتریان»

امروزه با داغ شدن بازار رقابت بین فعالان حوزه‌های مختلف، بحث ارائه خدمات شایسته به مشتریان، درست به اندازه ارائه محصول باکیفیت اهمیت یافته است. با درک این موضوع است که فعالان کسب و کارهای مختلف به ارائه خدمات باکیفیت به مشتری، نگاهی سرمایه‌ای داشته و در صدد هستند با ارائه شایسته این خدمات، خود و کسب و کارشان را توسعه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تابناک»، در این زمینه بسیاری از کسب و کارها توان و تخصص کافی برای راه‌اندازی مرکز ارتباط با مشتریان حرفه‌ای را نداشته و به همین دلیل این خدمت را به متخصصان این امر برون‌سپاری می‌کنند که پیتام از مطرح‌ترین شرکت‌های ارائه خدمات ارتباط با مشتریان است.

«پیتام» به عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ارائه خدمات ارتباط با مشتریان، نه تنها نگاهی عمیق  و حرفه‌ای به موضوع خدمات ارتباط با مشتری دارد؛ بلکه شرایطی را فراهم کرده است که کسب و کارهای مختلف از امکان برخورداری از واحد ارتباط با مشتریان با بالاترین کیفیت برخوردار شوند. در ادامه با خدمات این شرکت بیشتر آشنا می‌شویم.

مختصر و مفید درباره پیتام

پیتام یک شرکت دانش‌بنیان است که خدمات باکیفیت، حرفه‌ای و شایسته‌ای را به مشتریانش ارائه می‌دهد.

پیتام با داشتن نیروهای حرفه‌ای، متخصص و باتجربه که به دانش روز و استانداردهای جهانی مسلط هستند، به‌کارگیری به‌روزترین تجهیزات، پشتیبانی چند رسانه‌ای و... توانسته است خدمات شایسته‌ای به شرکت و سازمان‌هایی ارائه دهد که شرایط درونی‌سازی و تجهیز خود به مرکز تماس حرفه‌ای را نداشتند یا در حال بزرگ کردن بازار خود هستند.

این شرکت‌ها با برون‌سپاری خدمات مشتریان به شرکت پیتام، هزینه فکری، زمانی و ... را از دوش خود برداشته و به یک شرکت متخصص محول کرده‌اند و با این کار نه تنها بار سنگین جذب نیروی متخصص را از دوش خود برمی‌دارند، بلکه دیگر نیازی به مجهز کردن سازمان خود به تجهیزات گران قیمت مرکز تماس ندارند و بار اقتصادی آن نیز از دوش‌شان برداشته می‌شود.

مشتریان پیتام

تمام کسب و کارها در حوزه‌های مختلف، می‌توانند از خدمات ارتباط با مشتریان پیتام، بهره‌مند شوند. شرکت‌های بزرگ و کوچک تولیدی و خدماتی، واردکنندگان کالاهای مختلف، موسسات آموزشی و ... همه و همه می‌توانند برای دریافت خدمات حرفه‌ای و با کیفیت ارتباط با مشتریان در دایره مشتریان پیتام قرار بگیرند.

حقیقت این است که مشتریان پیتام را آن دسته از کسب و کارهایی شامل می‌شوند که به این آگاهی رسیده‌اند که مجهز نبودن به مرکز خدمات مشتریان، هزینه‌های زیادی را در دراز مدت برای آنها در پی دارد و عدم وجود سیستم یکپارچه پاسخگویی، عواقبی چون، افزایش نارضایتی مشتریان، کاهش فروش و... را در پی دارد. به همین دلیل است که این شرکت‌ها به پیتام اعتماد کرده‌اند.

همچنین شرکت‌هایی که در مرحله SCALE – UP هستند نیز نیاز جدی به دریافت خدمات پیتام دارند. به عنوان مثال شرکت آچاره پس از همکاری با این شرکت توانست کمپین‌های بیشتری اجرا کند و سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهد.

پیتام چه تغییر در دنیای کسب و کار ایجاد کرده است؟

پیتام به سازمان‌ها کمک کرده است که با برون‌سپاری خدمات مرکز تماس خود، انرژی و هزینه خود را در بخش‌های دیگری سرمایه‌گذاری کنند. پیتام موجب شده است که درصد رضایت مشتریان و توصیه‌پذیری کسب وکارها افزایش یابد. پیتام میزان در دسترس بودن کسب‌و‌کارها را افزایش داده است. پیتام سیستمی نظامند برای مدیریت بر خدمات مشتریان ارائه می‌دهد.

کیفیت خدمات پیتام چگونه است؟

  در مورد کیفیت خدمات پیتام باید بگوییم که این شرکت با راه‌اندازی آکادمی ویژه مهارت‌آموزی پرسنل خدمات مشتریان به توسعه مهارت‌های این حرفه به عنوان یک تخصص پرداخته و تمام نیروهای پیتام از دانش‌آموخته‌های موفق این آکادمی هستند. هدف پیتام از راه‌اندازی این آکادمی، ارائه خدمات شایسته در حوزه پشتیبانی از مشتری است تا فضایی ایجاد کند که مشتری در تمام مسیر ارتباط با مرکز تماس حال خوش را تجربه کند.

این شرکت جوان خدمات متنوعی در حوزه وفادارسازی مشتریان به سازمان‌ها و کسب‌وکارها ارائه می‌دهد که رشد و توسعه مشتریان پیتام بر این ادعا صحه می‌گذارد.

پیتام چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات پیتام نیز شامل موارد زیر است:

خدمات حوزه تماس‌های ورودی تماس‌های خروجی خدمات غیرصوتی شامل: پاسخگویی به ایمیل مشتریان – پشتیبانی پیامک و .. چت آنلاین مدیریت سفارشات آنلاین و دیگر خدمات حوزه وفادارسازی مشتری

خدماتی که پیتام به سازمان‌ها ارائه می‌دهد 24 ساعته، باکیفیت و با مناسب‌ترین قیمت است.

به این ترتیب سازمان‌ها می‌توانند به جای صرف هزینه بالا بابت راه‌اندازی مرکز تماس انرژی و هزینه خود را صرف توسعه کسب و کار خود کرده و با خیال راحت پاسخگویی به مشتریان و وفادارسازی آن‌ها را به پیتام بسپارند.

پس اگر شما هم مدتهاست به وفادارسازی مشتریان خود فکر می‌کنید، اگر می‌خواهید خدمات ارتباط با مشتریان درجه یک و باکیفیت ارائه دهید و اگر به فکر برون‌سپاری این خدمات یا دریافت کمک تخصصی در این زمینه هستید، همین حالا با پیتام تماس بگیرید و از تیم حرفه‌ای پیتام کمک بگیرید.

راه های ارتباطی:

021-91006033

منبع: تابناک

کلیدواژه: کسب و کار برون سپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)

عموماً لوله‌های فاضلاب و آشپزخانه دچار گرفتگی می‌شوند. در صورتی که گرفتگی کم باشد، می‌توان با استفاده از اسید، لوله‌ها را بازکرد یا از روش‌های دیگری مانند جوش شیرین استفاده کرد. اما اگر گرفتگی بیشتر باشد، به لوله‌بازکنی حرفه‌ای نیاز است. - اخبار بازار -

در این جا بهترین  لوله‌بازکنی تهران  را معرفی می‌کنیم و مشخصات شرکت لوله بازکنی افشار و استانداردهای برتری که در رفع گرفتگی لوله در تهران دارد را بیان می‌کنیم.

دلایل گرفتگی لوله‌ها عبارتند از:

 

عدم استفاده از توری در سینک آشپزخانه برای جلوگیری از ورود تفاله به داخل لوله‌ها.عدم استفاده از توری در آبشور حمام به منظور جلوگیری از ورود مو، تکه‌های صابون، سفیداب، و درب شامپو به داخل لوله فاضلاب.نصب لوله‌های با کیفیت پایین توسط سازنده.عدم رعایت ابعاد استاندارد لوله‌ها توسط مهندسین تاسیسات.بی‌توجهی سازندگان در نظارت بر عملکرد ساختمان، که می‌تواند منجر به ورود سیمان و نخاله به داخل لوله‌ها شود.

 

معیارهای لوله بازکنی ماهر در تهران:

ارائه بهترین قیمت لوله بازکنیداشتن مجوز و تأییدیه از اتحادیه مربوطهارائه خدمات شبانه‌روزی به صورت واقعی با تماس 24 ساعتهحضور سریع و فوری کارشناسان لوله بازکن در کمتر از نیم ساعتاستفاده از ابزارهای مناسب و جداگانه برای بازکردن سینک آشپزخانه و توالترفتار احترام‌آمیز و مهارت در ارتباط با مشتریانارائه ضمانت کاری جهت اطمینان از کیفیت خدماتبه‌کارگیری دستگاه‌های مدرن و موثر در انجام عملیات لوله بازکنی

 

مزایای خدمات لوله بازکنی در تهران شامل موارد زیر است:

 

تخصصی بودن: شرکت لوله بازکنی افشار تنها به رفع گرفتگی لوله‌ها متمرکز است.استفاده از دستگاه‌های جدید: این شرکت از دستگاه‌های مدرن لوله بازکنی استفاده می‌کند.مجوز اتحادیه: تمام فعالیت‌های آن تحت نظارت اتحادیه لوله بازکنی صورت می‌گیرد.قیمت مناسب: قیمت خدمات لوله بازکنی این شرکت از تعرفه اتحادیه کمتر است.ضمانت: همه خدمات با ضمانت ارائه می‌شوند.صدور فاکتور رسمی: برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فاکتور رسمی صادر می‌شود.پاسخگویی شبانه‌روزی: خدمات این شرکت به صورت 24 ساعته ارائه می‌شود.استفاده از فنرهای مجزا: برای توالت و سینک آشپزخانه از فنرهای مناسب استفاده می‌شود.تمیزی و بهداشت: تمام دستگاه‌ها پس از استفاده تمیز می‌شوند.تجربه و اخلاقیات: تمام سرویسکاران این شرکت دارای تجربه بالا و از نظر اخلاقی مورد تایید هستند.عدم استفاده از اسید: در انجام خدمات، از استفاده از اسید خودداری می‌شود.ضمانت 100%: شرکت لوله بازکنی افشار ضمانت رفع گرفتگی را به صورت 100% ارائه می‌دهد.

چگونگی حضور سرویسکاران لوله بازکنی افشار در مدت زمان 20 دقیقه در سراسر تهران به دلیل پوشش گسترده‌ای که داریم، امکان‌پذیر است. با تماس شما، تمامی سرویسکاران ما در حداکثر 20 دقیقه به محل شما می‌رسند و خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

 

در مورد استفاده از فنرهای مجزا برای سینک آشپزخانه و توالت، باید بگویم که این تدابیر بهداشتی برای محافظت از سلامتی مشتریان عزیزمان است. با توجه به آلودگی و حضور باکتری‌ها در کاسه توالت و لوله‌های متصل به آن، ما از فنرهای جداگانه برای هر یک از این موارد استفاده می‌کنیم تا بهداشت و سلامتی شما را حفظ کنیم.

 

مشخصات شرکت لوله بازکنی افشار

شرکت لوله بازکنی

افشار

قیمت لوله بازکنی تهران

اتحادیه لوله بازکنی

زمان فعالیت

بصورت شبانه روزی

آدرس اینترنتی

https:// loolehbazkoni.com/

 

برای دریافت خدمات لوله بازکنی از شرکت افشار، می‌توانید عبارات "لوله بازکنی"، "لوله بازکنی شبانه روزی تهران" یا "لوله بازکنی در تهران" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی
  • ربات انسان نمای چری برای رقابت با تسلا و شیائومی معرفی شد
  • انتقاد از برون سپاری تعلیم و تربیت
  • انتقاد از برون سپاری تعلیم وتربیت
  • برون‌سپاری پروژه‌های شهری به شهروندان و مزایای آن
  • فراز کاویان تولید کننده پرده هوا در ایران