Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندران- محمدرضا اله یار خواستار انتقال تجربیات بندرامیرآباد به سایر بنادر کشور شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بندر امیرآباد، محمدرضا اله یار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از پروژه های عمرانی و زیر بنایی بندرامیرآباد پیشرفت این پروژه ها را بسیار مناسب ارزیابی و خواستار انتقال تجربیات این بندر در بخش مهندسی به سایر بنادر کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در این بازدید محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان میاندرود همراهی می کردند، پیشرفت فیزیکی پروژه های سرمایه گذاری شده و زیر بنایی این بندر را با توجه به زمانبندی تعریف شده برای هر پروژه را مناسب ارزیابی کرد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در این بازدید از نزدیک در جریان عملکرد تعریض محور گهرباران بعنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت و گفت: با تعریض جاده ورکلا – گوهرباران، حجم تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن ۲۵ درصد کاهش داشته است.

اله یار اضافه کرد: ابراز رضایت مردم این منطقه و نماینده مجلس شورای اسلامی از اجرای این پروژه، سازمان بنادرودریانوردی را جهت تکمیل این پروژه مصم تر خواهد کرد.

گفتنی است: معاون سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه بازدید خود از جاده دسترسی رستم کلا – بهشهر نیز دیدن کرد و بر مرتفع شدن مسائل و مشکلات پیرامون تکمیل و بهره برداری این محور تأکید کرد.

همچنین سیاوش رضوانی مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در بازدید از راه ها و محورهای مختلف بندرامیرآباد بر توسعه مناسب زیرساخت ها تأکید کرد و از افتتاح ۷ پروژه بخش خصوصی با اعتبار بیش از ۱۸۰۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بندر بندر امیرآباد جاده گهرباران مدیر بندر امیرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۸۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • توان فنی - مهندسی ایران در جهان شناخته شده است
  • بدون دانش ایرانیان اجرای طرح بزرگ «اومااویا» غیرممکن بود
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور