Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: لازمه کار اصحاب رسانه نشر دانش و روشن‌بخشی و بیان حقایق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، عبید رستمی امروز (10بهمن) در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ابوذر استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری در سنندج برگزار شد، گفت: کار اصحاب رسانه نشر دانش و روشن‌بخشی و بیان حقایق در جامعه است که این عزیزان  نقش بسیار تاثیرگذاری در توسعه استان در عرصه‌های مختلفی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هجمه‌های بزرگی علیه ما توسط رسانه‌های ضدانقلاب در حال انجام است،رسانه ها ی ما باید با هوشیاری کامل وقایع جامعه رابا روشنگری برای مردم بیان کنند .

 

این مقام مسئول اظهار داشت: اصحاب رسانه باید بدانند کسانیکه وارد جدال‌های رسانه‌ای می‌شوند از رسالت اصلی خود که بیان حقایق ،دور می‌شوند.

 

وی افزود: باید رسانه‌ها امید به زندگی و آینده را به مردم روزبه روز منتقل کنند و کارهای خوب مسئولین را در حال انجام است به خوبی برای مردم بیان وآن را اطلاع رسانی کنند.

 

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اذعان کرد:با توجه به اینکه  رسالت رسانه روشنگری و راهنمایی است، انتظار داریم  نقش توسعه استان در رسانه و عملکرد چهل سال انقلاب بازتاب بیشتری داشته باشد.

 

در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره رسانه کردی نیز در راه است و از همه اصحاب رسانه درخواست می کنیم که در این جشنواره شرکت کنند.

 

گفتنی است، خبرنگاران تا پایان امشب فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان اصفهان دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشست خبری کانون های مساجد بیان حقایق کار اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن کریمی سنجری مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت در مصاحبه با رادیو گفت: در حال حاضر ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودروهای برقی که بخشی از آنها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.

وی گفت: مجموع خودروهای سواری که تا سه ماه آینده به بازار عرضه می‌شود بین ۸ تا ۱۰ هزار خودرو است که به دنبال ایجاد شرایط تحویل آن به ناوگان عمومی هستیم.

کریمی سنجری تصریح کرد: خودروی برقی نسبت به خودروی بنزینی حدود سالانه ۸ تا ۱۰ هزار لیتر بنزین صرفه جویی می‌کند زیرا برق را می‌توان از منابع تجدید پذیر به دست آورد ولی نمی‌توان بنزین را از منابع دیگر تأمین کرد.

وی اظهار کرد: اگر قرار باشد با سوخت‌های فسیلی برق تولید کنیم می‌توانیم منشأ آلودگی را به خارج از شهرها ببریم و دیگر تاکسی‌ها در شهر تولید آلودگی نمی‌کنند.

مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت بیان کرد: در اینجا باید به رانندگان تاکسی یارانه و کمک ارائه کنیم و بخشی از سودی که دولت ناشی از صرفه جویی به دست می‌آید را به شکل بلاعوض به رانندگان تاکسی بدهد.

وی گفت: وزارت صمت همیشه به دنبال فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن این امر است ولی وقتی ناوگان حمل و نقل عمومی را به خودروی برقی مجهز کنیم نیازمند توسعه ایستگاه‌های شارژ هستیم. اگر شرایط شارژ فراهم باشد مردم ما علاقه مند هستند که خودروی برقی سوار شوند. عده‌ای از مردم علاقه دارند خودروی وارداتی بخرند ولی می‌توانیم این کار را با خودروی برقی انجام دهیم. بخش مهمی از خودروی برقی باید تأمین کننده حمل و نقل عمومی باشد و بخشی از آن باید به مردم اختصاص یابد.

کد خبر 6082655 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • تولید به صادرات گره بخورد/ نادرست بودن قطع برق چاه‌ها
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • برگزاری جشنواره بهداشت دهان و دندان در برخوار