Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@11:29:53 GMT

کارمند کنسولگری آمریکا در ترکیه آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۶۹۴۸۹

کارمند کنسولگری آمریکا در ترکیه آزاد شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل یو‌اس نیوز، امروز (چهارشنبه) دادگاهی در ترکیه تشکیل شد که بررسی پرونده کارمند بازداشت شده کنسولگری آمریکا را برعهده داشت. این فرد آمریکایی چندی پیش به اتهام عضویت در یک سازمان مسلح تروریستی و همکاری با آن در شهر آدانای ترکیه بازداشت شد.

خبرگزاری دولتی آناتولی گزارش داد دادگاه امروز «حمزه اولوچای» را به چهار سال و نیم زندان محکوم کرد؛ اما از آن جا که او این مدت را در زندان سپری کرده بود قاضی دستور آزادی وی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی روابط بین این دو عضو سازمان نظامی ناتو به علت حمایت آمریکا از شبه‌نظامیان کُرد در شمال سوریه، طرح ترکیه برای خرید سامانه دفاع موشکی روسیه، و اقدام واشنگتن به زندانی‌ کردن مدیر یکی از بانک‌های دولتی ترکیه به اتهام دور زدن تحریم‌های ایران، تیره و تار شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترکیه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۶۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: اسرائیل به دنبال ایجاد یک درگیری منطقه ای است/ کشورهایی که در مورد حمله به کنسولگری ایران سکوت کردند، برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند

به گزارش جماران؛ رئیس جمهوری ترکیه، امروز (سه شنبه) نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سران این رژیم را به تنهایی مسوول ایجاد تنش‌های اخیر در خاورمیانه دانست.

ایرنا به نقل از رسانه های عربی نوشت: «رجب طیب اردوغان» در پایان نشست کابینه این کشور، تأکید کرد: موضع ما درباره تجاوز اسرائیل به نوار غزه واضح است و این رژیم برای ایجاد یک بحران منطقه ای تلاش می کند.

اردوغان افزود: نتانیاهو تلاش می کند برای ماندن در قدرت، جنگ را طولانی کند.

رئیس جمهوری ترکیه گفت: آتش افروزی و حمایت مداوم از کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به نفع کسی نخواهد بود.

اردوغان تصریح کرد: حمله به کنسولگری ایران در دمشق آخرین پازل در این زمینه بود اما کشورهایی که در زمینه محکوم کردن این حمله سکوت کرده اند، برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند.

رئیس جمهوری ترکیه تأکید کرد: ترکیه حتی مدت ها پیش از ارتکاب جنایات اخیر در نوار غزه، اجازه فروش هیچ گونه تجهیزاتی با کاربری نظامی را به اسرائیل نداده است.

اردوغان همچنین گفت: ترکیه امروز نهمین کشتی کمک های خود برای غزه با باری به وزن ۳ هزار و ۷۷۴ تُن را عازم این منطقه کرد.

وی خاطرنشان کرد که آنکارا با ارسال این کمک ها، جایگاهش را در صدر کشورهای کمک کننده به نوار غزه تثبیت کرده است.

رئیس جمهوری ترکیه در پایان تأکید کرد: در صورتی که ظلم و نسل کشی فلسطینی ها در نوار غزه متوقف نشود، منطقه با تحولات جدیدی مواجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • اردوغان: اسرائیل به دنبال ایجاد یک درگیری منطقه ای است/ کشورهایی که در مورد حمله به کنسولگری ایران سکوت کردند، برای حمایت از اسرائیل به میدان آمدند
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول درگیری‌های منطقه است
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • حمایت قاطع اردوغان از ایران | اسرائیل صبر ایرانی ها را لبریز کرد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری
  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم
  • مقام روسی: کوری انتخابی غرب عامل تشدید تنش است