Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -  معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشورگفت: به طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی روستایی تا سقف پنج میلیارد ریال بدون هیچ ضمانتی وام پرداخت می شود.
سعید رضا جندقیان روزچهارشنبه در بازدید از روستاهای شهرستان دشتستان افزود: بوشهر از استان های غنی و ثروتمندترین کشور از لحاظ اقتصادی و نیروهای کارآمد و توانمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: سرانه اعتباری به روستاهای استان بوشهر سه و برخی جاها پنج برابر روستاهای کشور است. جندقیان ادامه داد: امروز توسعه از داخل خود روستاها شروع شده و الگویی برای شهرها شده است.
وی تاکید کرد: اگر برای توسعه اشتغال و کارآفرینی و ثروت آفرینی در عرصه روستایی رویکردی جدید باشد حمایت می کنیم.
جندقیان گفت: اشتغالزایی و اجرای طرح های کارآفرینی روستایی از مهمترین رویکرد در حوزه دهیاری های کشور است.
ارسلان زارع فرماندار دشتستان گفت: از مهمترین توانایی ها و ظرفیت های روستایی در شهرستان دشتستان علاوه بر اینکه سهم بسزایی در تولیدات کشاورزی و دامی دارند در حوزه گردشگری و ایجاد کارآفرینی نیز دارای قابیلت های مطلوبی است که استفاده از آنها در دستور کار قرار گرفته است.
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر بازجان و 250 هزار نفر جمعت قطب کشاورزی استان بوشهر بویژه در زمینه تولید خرماست.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: صعود شبانه تیم منتخب کوهنوردی گردان ویژه فاتحین تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر به قله‌های لرده و پرّاس دشتستان به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

سروان پاسدار اصغر بحرینی فرد افزود: در این صعود که در حداقل زمان ممکن انجام شد، این تیم علاوه بر فعالیت‌های ورزشی به تمرین تاکتیک‌های آموزشی و نظامی «جنگ در کوهستان» نیز پرداختند.


وی گفت: این برنامه با هدف بالابردن اعتماد به نفس و تجربه زندگی در شرایط سخت و همچنین ارتقا آمادگی جسمانی نیرو‌های این یگان صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد
  • پرداخت ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد
  • آب شهر و روستاهای مختلف بخش ارم دشتستان تأمین شد