Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 عادل فردوسی پور یکی از حامیان همیشگی کارلوس کی روش بود که به دلیل این حمایت همواره مورد انتقاد قرار گرفت. سرمربی تیم ملی در اینستاگرام خود برای فردوسی پور نوشت:

عادل عزیز،

نامه‌ای سرگشاده به یک طرفدار تیم ملی:

ممنون بابت فرصتی که در اختیار من قرار دادی تا به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در آخرین مصاحبه من با تو، احساسات فردی و ملی‌ام را به اشتراک بگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من اینکار را بدون خوابیدن بعد از آخرین بازی انجام دادم. این دردناک بود که با یک باخت تمام شود. این رویای تیمی ما بود که به طرفداران تیم ملی یک پایان خوش را ارائه دهیم. این ممکن نشد، ولی همانطور که همیشه گفته شده، بازیکنان من بهترین تلاش خود را کردند تا شادی و افتخار را به مردم بدهند. من فکر می کنم آن ها بخاطر کارهایی که در 8 سال گذشته کردند مستحق صلح، احترام و تقدیر هستند. باور دارم که اکنون وقت انتقاد نیست بلکه یک فرصت است تا با استفاده از تجربیاتی مثبتی که در داستان 8 ساله خود گرفتیم، پیشرفت کنیم. ما به خودمان افتخار می کنیم چون به دنیا تصویر با پرستیژ و قابل احترامی را از فوتبال ایران نشان دادیم.

این چیزی است که در زندگی حرفه‌ای فوتبال ما اهمیت دارد. اینکه همیشه بدانیم برای چه بازی می کنیم. بدون اهمیت به اینکه در این راه با چه مشکلات و تبلیغاتی روبرو شدیم. ما اینکار را به شیوه خودمان و با یک دیگر، برای مردم انجام دادیم. 

اجازه دهید مردم با آزادی انتخاب خود بدون تاثیر دست‌کاری‌هایی که از روی بدخواهی انجام می‌شود, قضاوت نهایی را انجام دهند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی ایران شادی عادل فردوسی پور کارلوس کی روش مشکلات پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای "طرح نور" را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار احمد رضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

شناسایی باندهای فحشا و تجارت جنسی/طرح نور هوشمند می‌شود

 فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزء اولین واحدها و بخش هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند