Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری استاندار کردستان با اصحاب رسانه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد. ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نشست خبری بهمن مرادنیا استاندار کردستان با اصحاب رسانه امروز با حضور جمع کثیری از خبرنگاران، معاون و مدیرکل حوزه استاندار در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ گزارش این نشست در ادامه به‌قلم خبرنگار تسنیم می‌آید:

استاندار کردستان در این نشست با سعه صدر دغدغه‌های اصحاب رسانه را گوش و سؤالات آنان را پاسخ داد؛ هر چه از زمان برگزاری نشست خبری می‌گذشت به تعداد خبرنگاران اضافه می‌شد و با حضور خبرنگاران تقریباً سالن دولت استانداری مملو از جمعیت بود به طوری که تعدادی از خبرنگاران در ردیف پشت سری نشسته بودند؛ برای ورود افراد به جلسه هیچ محدودیتی نبود و با اینکه نشست خبری برای خبرنگاران بود اما افرادی ناآشنا و تعدادی از کارمندان نیز در جلسه حضور داشتند!

استاندار کردستان در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا با اصحاب رسانه ارتباط نزدیکی ندارید، اظهار داشت: گرچه نشست‌هایی به‌صورت خصوصی با خبرنگاران برگزار نکرده‌ایم اما تقریباً در هر جلساتی که در استانداری برگزار می‌شود، تعدادی از خبرنگاران حضور پیدا می‌کنند و ارتباط‌ها نزدیک است؛ جلساتمان در اتاق‌های بسته برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن مرادنیا افزود: بنده معتقدم مجموعه دولت و روابط‌عمومی‌ها با اصحاب رسانه کردستان در تقابل با هم قرار ندارند. ‌

464 پروژه دهه فجر در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد نشست خبری استاندار قم با خبرنگاران به روایت تصویر نشست خبری استاندار خراسان‌شمالی به‌روایت تصویر

وی از اصحاب رسانه خواست که به فضای توسعه و آرام‌بخشی در استان کمک کنند؛ توسعه و رفع محرومیت در کردستان تنها به دست بنده اتفاق نمی‌افتد چراکه بخشی مربوط به بخش خصوصی و رسانه‌هاست.

استاندار کردستان با بیان اینکه امروز در میانه یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و با مشکلات کمبود بودجه مواجه‌ایم، تصریح کرد: صرف برگزاری جلسات مشکلات ما را حل نمی‌کند بنابراین باید هر کدام به سهم خود فضای توسعه کردستان را ایجاد کنیم.

وی گفت: عده‌‌ای در فضای مجازی دائماً یأس و ناامیدی و تخریب مدیران را در دستور کار خود قرار داده‌اند، بنده نمی‌خواهم حساسیت به خرج بدهم و بدون تعارف عرض می‌کنم هیچ اهمیتی برایم ندارد که در فضای مجازی تخریب یا تعریفم کنند.

مرادنیا ادامه داد: بنده خود را گرفتار افکار و رفتار کودکانه نمی‌کنم چراکه برای این نیامده‌ام کسی تخریب یا تعریفم کند؛ در این شرایط کنونی از اصحاب رسانه انتظار داریم به دولت و مملکت کمک کنند.

استاندار کردستان در پاسخ به سئوال یکی دیگر از خبرنگاران با بیان اینکه در برخی ادارت تغییراتی در دستور کار است، اذعان کرد: در بحث انتصابات مقاومت‌هایی وجود دارد اما تا زمانی که بنده مسئولیت برعهده دارم سعی می‌کنم جایگاه قوه مجریه را حفظ کنم و تسلیم فشار و مسائل سیاسی نشوم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا روابط عمومی استانداری ماه‌هاست سرپرستی ندارد، گفت: حتماً در اولین فرصت معرفی خواهد شد و جای نگرانی ندارد، هر کدام از شما را یک روابط عمومی برای استانداری و دستگاه اجرایی در استان می‌دانم و با این دیدگاه به شما می‌نگرم!

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۷۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار عباسی در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: با دستور بهرام‌نیا استاندار ایلام سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی استان مبلغ ۴۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی با اشاره به عزم جدی استانداری ایلام برای فعال‌سازی بازارچه‌های مرزی استان، از فعالیت ۷ تعاونی مرز نشینی در استان با عضویت ۲۲۷ هزار نفر در قالب ۷۴ هزار خانوار خبر داد.

عباسی گزارشی از وضعیت بازارچه‌های مرزی استان ارائه کرد و یادآور شد با تصمیم استاندار ایلام رایزنی‌هایی با طرف عراقی انجام شده تا این بازارچه‌ها پس از سال‌ها به چرخه مبادلات تجاری کشور بازگردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام همچنین افزود: با پیگیری دکتر بهرام نیا استاندار ایلام تمامی زیرساخت‌های لازم در سه بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شده و هدف ما این است که تمامی مرزنشینان از ظرفیت‌های اقتصادی مرزها بهره‌مند شوند.

وی همچنین از تهیه طرح توجیهی بازارچه مرزی مهران خبر داد و گفت: امیدواریم در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی دولت با تصویب این طرح گام بلندی در راستای ارتقای وضعیت معیشتی مرزنشینان استان برداشته شود.

عباسی با ذکر برخی از مشکلات موجود بر سرِ راه توسعه اقتصادی استان خواستار ورود جدی وزارتخانه‌های مربوطه برای مرتفع شدن این مشکلات شد و از همکاری‌های مثبت مجموعه وزارت کشور تشکر کرد.

کد خبر 6088130

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • شفقت استاندار لرستان شد